top of page

Tenite in mente chì sta lettera hè stata scritta à i cunvertiti grechi chì vivenu in Colossesi, Colasa hè più di 800 chilometri da Ghjerusalemme Ci era assai pochi Ghjudei chì campanu in quella zona à quellu tempu. L'amici cunvertiti greci li davanu un tempu duru per ghjudicà i so novi cambiamenti di vita. Mantene i cumandamenti di Diu.

Paul hà avvistatu contru à aduprà l'autonegazione cum'è strumentu per confià in a vostra propria vuluntà. L'hà chjamatu "adurarà"."Per quessa, s'è tù sì mortu cun Cristu da i rudimenti di u mondu, perchè,cum'è vivu in u mondu, site sottumessu à l'urdinamentu, (ùn tocca micca; ùn tastate micca; ùn manighjà micca; chì tutti sò per perisce cù l'usu;) dopu à i cumandamenti è duttrini di l'omi?Chì cose anu veramente un spettaculu di saviezza in l'adorazione di a vuluntà, è l'umiltà, è a negligenza di u corpu: micca in alcunu onore à a satisfaczione di a carne "(Colossians 2: 20-23).

U pòpulu di YEHOVAH si umilia per via di u digiunu per avvicinà più vicinu à ellu - per pudè amparà à pensà è agisce cum'è ellu - per pudè campà u so modu di vita in tutte e cose. Nota ciò chì u prufeta Ghjeremia hà scrittu:"Cusì dice u Signore: Ùn lasciate micca gloria u saviuin a so saviezza, nè chì l'omu putente ùn si gloria in a so forza, chì u riccu ùn si gloria micca in e so ricchezze: ma chì quellu chì si gloria si gloria in questu, ch'ellu mi capisce è cunnosce, chì sò u Signore chì esercitanu amuri bontà. , ghjudiziu è ghjustizia, in a terra: perchè in queste cose mi piace, dice u Signore "(9: 23-24). U digiunu (è a preghiera) aiuta i cristiani à avvicinassi più à YEHOVAH Diu.


L'abominazione pagana mascherata da u Cristianesimu!

YEHOVAH Diu ùn hè micca l'autore di cunfusione (I Corinti 14:33).Ùn hà mai istituitu a Quaresima, una osservanza paganaculligamentu di dissoluzione à a presunta risurrezzione di un falsu Messia. (Festa di Tammuz)

YEHOVAH Diu cumanda à u so populu di seguità ellu - micca e tradizioni di l'omi. I modi di YEHOVAH sò più altu, megliu cà quelli di l'omu (Isaia 55: 8-9).L'omi ùn ponu micca determinà per elli stessi u dirittu da u male o cumu adurà bè à YEHOVAH Diu.Perchè? Perchè "u core [mente] hè ingannatu sopra tutte e cose, è disperatamente gattivu" (Jeremiah 17: 9), è "u modu di l'omu ùn hè micca in ellu stessu; ùn hè micca in l'omu chì cammina per guidà i so passi » (10:23). YEHOVAH Diu ci hà designatu è ci hà datu a vita. Ellu sà cumu duvemu adurà ellu.

Per esse cristianu è serve bè à YEHOVAH Diu, duvete campà "per ogni parolla chì esce da a bocca di Diu" (Matteu 4: 4), ricunnoscendu chì e so sacre Scritture "ùn ponu esse rotte" (Ghjuvanni 10: 35).

YEHOVAH Diu cumanda à i cristiani di fughje da e tradizioni pagane è i costumi di stu mondu(Revelazione 18: 2-4), attualmente guidatu è ingannatu da Satanassu u diavulu (II Corinti 4: 4; Revelazione 12: 9).

A Quaresima pò esse cum'è una osservanza religiosa sincera è sincera. Ma hè assai arradicatu in idee pagane chì falsificanu u pianu di YEHOVAH.

YEHOVAH Diu odia tutte e osservanze pagane(Geremia 10: 2-3; Leviticu 18: 3, 30; Deuteronomiu 7: 1-5, 16). Ùn ponu esse "cristianizati" o puliti da l'omi. Chì include a Quaresima.

Sè vo site un veru cristianu, dite cù David - "Per mezu di i to precetti aghju capitu: dunque odiu ogni modu falsu"! (Salmu 119: 104).

Viva cù Cristu
(Efesini 2: 1-10)

6Dunque, cum'è avete ricevutu Cristu Ghjesù cum'è Signore, cuntinueghja à camminà in ellu,7 arradicata è custruitu in ellu, stabilitu in a fede cum'è avete statu insignatu, è traboccante di gratitudine.

8Fate chì nimu ùn vi piglia prigiuneru per a filusufia è l'ingannu viotu,chì sò basati nantu à a tradizione umana è e forze spiritualidi u mondu piuttostu cà nantu à Cristu. 9 Per in Cristu tutta a pienezza di a Divinità abita in forma corporale.10 È vi sò stati cumpleti in Cristu, chì hè u capu di ogni capu è autorità.

11 inHè statu ancu circuncisu, in l'eliminazione di a vostra natura peccaminosa, cù a circuncisione fatta da Cristu è micca da mani umane.12 È Avè statu intarratu cun ellu in u battèsimu, avete statu risuscitatu cun ellu per via di a vostra fede in u putere di Diu, chì l'hà risuscitatu da i morti.

13 Quanduerate mortu in i vostri trasgressioni è in l'incircuncisione di a vostra natura peccaminosa, Diu vi hà fattu vivu cù Cristu. Ci hà pardunatu tutti i nostri peccati,14 avè cancelò u debitu chì ci hè attribuitu in i decreti chì stavanu contru à noi. L'hà pigliatu, chjappà à a croce !15 È avè disarmatu i puteri è l'auturità, li fece un spettaculu publicu, triunfendu nantu à elli da a croce.

16 Dunquechì nimu vi ghjudicà per ciò chì manghjate o beie, o in quantu à una festa, una luna nova, o un sabbatu.17 Quessi sò una ombra di e cose à vene, ma u corpu chì u lancia appartene à Cristu. c 18 Fà Ùn lasciate micca chì nimu chì si diletta in a falsa umiltà è l'adorazione di l'angeli vi disqualificà cun speculazione annantu à ciò chì hà vistu. Una tale persona hè gonfiata senza basa da a so mente senza spiritualità.19 ellu hà persu a cunnessione à a testa, da quale u corpu tutale, sustinutu è cunghjuntatu da i so articuli è ligamenti, cresce cum'è Diu face cresce.

20 SeAvete mortu cù Cristu à e forze spirituali di u mondu, perchè, cum'è ancu appartene à u mondu, vi sottumette à i so regulamenti:  21"Ùn manighjà micca, ùn tastà micca, ùn tocca micca!"?22 Quessi perisceranu tutti cù l'usu perchè sò basati nantu à i cumandamenti umani è l'insignamenti.23 Tali restrictions anu veramente un aspettu di saviezza, cù u so cultu auto-prescritto, a so falsa umiltà, è u so trattamentu duru di u corpu; ma ùn anu micca valore contr'à l'indulgenza di a carne.

2 Vogliu chì sapete quantu duru mi battu per tè è per quelli di Laodicea, è per tutti quelli chì ùn m'anu micca scuntratu personalmente. 2 U mo scopu hè ch'elli ponu esse incuraghjiti in core è uniti in amore, per ch'elli ponu avè a piena ricchezza di l'intelligenza cumpleta, per pudè cunnosce u misteru di Diu, vale à dì Cristu, 3 in u quale sò ammucciati tutti tesori di saviezza è cunniscenza.4 A vi dicu questu, per chì nimu ùn vi ingannà cù argumenti boni.5 Perchè, ancu s'ellu sò assente da voi in corpu, sò prisenti cun voi in spirituè piacè di vede quantu sò disciplinatu è quantu ferma a vostra fede in Cristu.

Pienezza spirituale in Cristu

6 Allora, cumu avete ricevutu Cristu Ghjesù cum'è Signore,cuntinuà à campà a vostra vita in ellu, 7 arradicata è custruita in ellu, rinfurzata in a fede cum'è avete statu insignatu, è traboccante di ringraziu.

8Fate chì nimu ùn vi porta prigiuneru attraversu a filusufìa cavu è ingannosa, chì dipende da a tradizione umana è e forze spirituali elementali [a] di stu mondu piuttostu cà nantu à Cristu.

9 Perchè in Cristu tutta a pienezza di a Divinità vive in forma corporale, 10è in Cristu avete statu purtatu à a pienezza. Hè u capu di ogni putere è autorità. 11 In ellu era ancu circuncisu cù una circuncisione micca fatta da mani umane. Tuttu u vostru sè guvernatu da a carne [b] hè statu rimandatu quandu site circuncisu da [c] Cristu,12 essendu statu intarratu cun ellu in u battèsimu, in u quale avete ancu risuscitatu cun ellu per via di a vostra fede in l'opera di Diu, chì l'hà risuscitatu da i morti.

13 Quandu erate mortu in i vostri peccati è in l'incircuncisione di a vostra carne, Diu vi hà fattu.d] vivu cù Cristu. Ci hà pardunatu tutti i nostri peccati, 14avè annullatu a carica di u nostru debitu legale, chì stava contru à noi è ci hà cundannatu; l'hà toltu, inchiotendu à a croce. (A lege di u peccatu è a morteha punizione per u peccatu)15 È dopu avè disarmatu i puteri è l'autorità, li fece un spettaculu publicu, triunfendu annantu à elli da a croce.e]

16Dunque ùn lasciate micca ghjudicà à nimu per ciò chì manghjate o beie, o in quantu à una festa religiosa, una celebrazione di a Luna Nova o un ghjornu di Sabbath.17 Quessi sò l'ombra di e cose chì avianu da vene ; a realità, però, si trova in Cristu. 18Ùn lasciate micca chì qualchissia chì si diletta in a falsa umiltà è l'adorazione di l'angeli ti squalifica. Una tale persona entra ancu in un grande dettu di ciò chì hà vistu; sò puffed up with idle notions by their unspiritual mind. 19 Anu persu a cunnessione cù a testa, da quale tuttu u corpu, sustinutu è tenutu inseme da i so ligamenti è i so tendini, cresce cum'è Diu u face cresce.

20Siccomu morse cù Cristu à e forze spirituali elementari di stu mondu, perchè, cum'è sì ancu appartene à u mondu, vi sottumette à e so regule: 21 "Ùn manighjà micca! Ùn tastate micca! Ùn toccu!”? 22 Queste regule, chì anu da fà cù e cose chì sò tutte destinate à perisce cù l'usu, sò basate solu nantu à cumandamenti è insignamenti umani. 23 Tali regolamenti anu daveru un aspettu di saviezza, cù u so cultu autoimpostu, a so falsa umiltà è u so trattamentu duru di u corpu, ma ùn mancanu ogni valore per frenà l'indulgenza sensuale.

bottom of page