top of page
Definitions with eternal consequences.  
Duty: Now all has been heard; here is the conclusion of the matter: Fear God and keep His commandments, for this is the duty of all mankind. Ecclesiastes 12: 13 

Definizioni cù cunsequenze eterne.  

Diu: U nome di Ghjehova significa chì ellu salva è dà quellu chì ellu sceglie à u so figliolu:

Diu ùn hè micca un omu, cusì ùn menti micca. Ùn hè micca umanu, cusì ùn cambia micca a so mente. Hà mai parlatu è hà fiascatu à agisce ? L'hà mai prumessu è ùn l'hà micca purtatu? Numeri 23: 19  U Messia, Yeshua: U so nome significa Salvezza, hè l'unicu modu per u Babbu. Quiconque dit qu'il demeure en Lui doit marcher de la même manière qu'Il a marché. Quelli chì dicenu ch'elli campanu in Diu duveranu campà a so vita cum'è Yeshua hà fattu. 

Hà guardatu e lege di l'alimentariu, u sàbatu, i ghjorni di festa di Diu è tutti i cumandamenti è i statuti di Diu.

1 Ghjuvanni 2:6

 

antisemita:Ostili o pregiudicati contr'à i Ghjudei. Yeshua hè un Ghjudeu. Allora, quandu dite chì hè Ghjudeu, o chì hè solu per i Ghjudei, site antisemita à a stessa razza chì Yeshua hè. Chjamà qualcunu Ghjudeu hè a stessa cosa. È ci hà datu questu cumandamentu: Quelli chì amanu à Diu anu ancu amassi i so cumpagni di credenti. 1 Ghjuvanni 4:21

 

idolatru:una persona chì ammira intensamente è spessu a cieca quellu chì ùn hè di solitu un sughjettu di cultu. L'idolatria hè u cultu di un idolu o di l'imaghjini di cultu, essendu una maghjina fisica, cum'è una statua. A viulenza contr'à l'idolatri è l'idolatria di e pratiche di Religione Tradizionale di l'Africa hà iniziatu in l'era medievale è cuntinuò in l'era muderna.

Natu di novu: Yeshua li rispose: "In verità, in verità, vi dicu, à menu chì unu hè natu di novu, ùn pò micca vede u regnu di Diu. "Ghjuvanni 3: 3 Quelli chì sò nati in a famiglia di Diu ùn facenu micca una pratica di peccatu, perchè a vita di Diu hè in elli. Allora, ùn ponu cuntinuà à peccatu, perchè sò figlioli di Diu. 1 Ghjuvanni 3

Battèsimu:Atti 2: 38 dice: "Pietru hà rispostu:" Pentitevi è esse battezzati, ognunu di voi, in u nome di Yeshua Messiah per u pirdunu di i vostri piccati. È riceverete u rigalu di u Spìritu Santu ". Sta Scrittura ci incuraghjia chì quandu avemu battezu, ci hè datu u rigalu di u Spìritu Santu è diventa parte di noi.

Mente carnalePerchè a mente nantu à a carne hè a morte, ma a mente nantu à u Spìritu hè a vita è a pace perchè a mente nantu à a carne hè ostile versu Diu; perchè ùn hè micca sottumessu à a lege di Diu, perchè ùn hè ancu capace di fà cusì, Rumani 8: 6-7 Rumani 1: 28 È cum'è ùn anu micca vistu più à ricunnosce à Diu, Diu li hà datu à elli. una mente depravata, per fà ciò chì ùn hè micca propiu, Rumani 8: 7 perchè a mente di a carne hè ostile versu Diu; perchè ùn hè micca sottumessu à a lege di Diu, perchè ùn hè ancu capace di fà cusì,  Ephesians 4:17 Allora dicu questu, è affirmu cù u Signore, chì andate. micca più cum'è i pagani camminanu ancu, in l'inutilità di a so mente, Colossesi 1:21 È ancu s'ellu erate prima alienatu è ostili in mente, impegnati in atti maligni, Colossesi 2:18 chì nimu ùn cuntinueghja à defraudà di u vostru premiu. piacè in l'abbassamentu di sè stessu è l'adorazione di l'anghjuli, pigliendu u so postu nantu à visioni chì hà vistu, gonfiatu senza causa da a so mente carnale, Titu 1:15 Per i puri, tutte e cose sò puri; ma à quelli chì sò impurtati è increduli, nunda ùn hè puru, ma a so mente è a so cuscenza sò impurificate.

Figlioli di u diavulu:Ma quandu a ghjente cuntinueghja à piccatu, mostra ch'elli appartenenu à u diavulu, chì hà peccatu da u principiu. Allora avà pudemu dì quale sò i figlioli di Diu è quale sò i figlioli di u diavulu. Qualchidunu chì ùn vive micca ghjustu è ùn ama micca altri credenti ùn appartene micca à Diu 1 Ghjuvanni 3:10 

Cristianu: È pudemu esse sicuru chì u cunnoscimu s'ellu ubbidiscemu i so cumandamenti. 4Se qualchissia dice : « Cunnoscu à Diu », ma ùn ubbidisce micca à i cumandamenti di Diu, quella persona hè un bugiarda è ùn campa micca in a verità. 5 Ma quelli chì ubbidiscenu à e parolle di Diu dimustranu veramente quant'ellu l'amate. Hè cusì chì sapemu chì campemu in ellu. 6 Quelli chì dicenu chì campanu in Diu duveranu campà a so vita cum'è Yeshua. 1 Ghjuvanni 2: 3 Hà guardatu e lege di l'alimentariu di Leviticu, u sabbatu, i ghjorni di festa di Diu è tutti i cumandamenti. Perchè ùn guardemu allora ? 

  U pattu:chì Diu hà datu à u Monti Sinai hà rinfurzatu l'allianza chì Diu avia datu à Abraham è hà dettu à Israele ciò chì avianu da fà cum'è a so parte di l'allianza. Diu hà prumessu di novu di stà cù i Ghjudei è di ùn abbandunà mai, perchè eranu u so populu sceltu. U populu rumpiu u pattu custruendu un vitellu d'oru per adurà à Diu.  

Duvere:Avà tuttu hè statu intesu; quì hè a cunclusione di a materia: teme à Diu è mantene i so cumandamenti, perchè questu hè u duvere di tutta l'umanità. Ecclesiaste 12: 13 

Endure finu à a fine: Ma quellu chì persiste finu à a fine serà salvatu. Matteu 24:13

Falsi prufetiUn falsu prufeta, per definizione biblica, porta a ghjente da i cumandamenti di u Diu di Israele. Chì significaria chì un veru prufeta, per definizione biblica, affirma i cumandamenti di u Diu di Israele. Allora, quandu si tratta di determinà se qualchissia hè un veru prufeta, una quistione chì duvemu dumandà hè questa: U so messagiu affirmeghja i cumandamenti di Diu o li nigà? 

Fede "Ora a fede hè a sustanza di e cose sperate, l'evidenza di e cose chì ùn si vedenu" Ebrei

11: 1.

 

Fedehè u putere di cunnessione in u regnu spirituale, chì ci unisce cù Diu è u face diventà una realità tangibile à e percepzioni sensu di una persona. A fede hè l'ingredientu basu per inizià una relazione cù Diu.

U primu ghjornu di a settimanal'apòstuli si sò riuniti in u primu ghjornu di a settimana, cusì chì implica à parechji chì u sàbatu hè avà u primu ghjornu di a settimana. ghjornu, fighjemu u versu grecu, induve u versu 7 dice "u primu ghjornu di a settimana". U grecu dice, in realtà...  Mia ton sabaton A parola greca mia significa "unu", micca "primu" ... hè a parola greca "Protos" chì significa "primu", chì ùn hè micca prisente in u testu .. ùn pudemu micca fà dì qualcosa chì ùn hè micca ... Hè veramente traduttu cum'è "unu di i Sabbaths", plurale, Not "Primu ghjornu di a settimana". singulari.". Questu hè un errore di traduzzione enormu chì hè statu accettatu apertamente cum'è verità annantu à l'anni. A chjesa muderna ricunnosce u ghjornu di a risurrezzione di Yeshua cum'è dumenica. Videmu quale ghjornu Yeshua hè statu risuscitatu. Vede i grafici in u spinu di u libru.

stupidu:I stupidi sò quelli chì sò disubbidienti. I stupidi odianu l'istruzione; (Torah chì significa "istruzione", in quantu à a Parola di Diu).

  • Pruverbi 1:7 U timore di u Signore (YHWH) hè u principiu di a cunniscenza; i stupidi disprezzanu a saviezza è l'istruzione. 

  • Proverbi 10: 8 U sàviu di u core riceverà cumandamenti, ma un stupidu chì balbetta và à a ruina. 

  • Matteu 7:26 È tutti quelli chì sentenu sti mio parolle è ùn li facenu micca, serà cum'è un omu stupidu chì hà custruitu a so casa nantu à a rena.

Riunite inseme / Rapture:Vede Yeshua parla di u futuru. Matteu 24.2, Tessalonicesi 2: 1, 1 Corinti 15: 51-58

GraziaA parolla "grazia" significa literalmente "favore" In ebraicu hè CHEN da una radice di a parolla CHANAN - piegà o china in bontà à un altru cum'è un superiore à un inferior. 

Grave"U terminu di l'Anticu Testamentu Sheol hè traduttu cum'è "Infernu" Ùn vi maravigliate di questu, perchè un tempu vene quandu tutti quelli chì sò in a so tomba sentenu a so voce Ghjuvanni 5:28.

Vangelu: Ma ellu rispose: "Devu pridicà a Bona Nutizia di u Regnu di Diu ancu in altre cità, perchè hè per quessa ch'e sò statu mandatu". Luca 4:43 

Innestu in Israele:11 Ùn vi scurdate micca chì voi, Gentili, erate fora. Avete statu chjamatu

"pagani incirconcisi" da i Ghjudei, chì eranu fieri di a so circuncisione, ancu s'ellu hà affettatu solu i so corpi è micca i so cori. In quelli ghjorni vi campava fora di Cristu. Sò stati esclusi da a citadinanza trà u populu d'Israele, è ùn sapete micca e prumesse di l'allianza chì Diu li avia fattu. Avete campatu in stu mondu senza Diu è senza speranza. Ma avà avete statu unitu cù Cristu Yeshua. Una volta erate luntanu da Diu, ma avà avete statu purtatu vicinu à ellu per via di u sangue di Cristu. Allora avà i Gentili ùn site più straneri è stranieri. Siete citatini inseme à tutti i santi di Diu. Sò membri di a famiglia di Diu. Efesini 2

Ebraicu: A parolla "ebraica" in a lingua ebraica hè עברי (Ivrie). E lettere radicali sò aduprate per significà attraversà o passà.

Ghjudeu:A parolla "Judeu" hè una forma abbreviata di l'antica parola inglesa "Judean", chì si riferisce à i discendenti di u patriarca Ghjuda, unu di i dodici progenitori di e tribù d'Israele. I genealogii di u Novu Testamentu, a mamma di Yeshua, Maria è u so babbu Ghjiseppu, sò listati cum'è discendenti di Ghjuda, attraversu a linea di David. Innò, un omu hè un Ghjudeu perchè hè unu in l'internu, è a circuncisione hè una materia di u core, da u Spìritu, micca da u codice scrittu. A lode di un tali omu ùn vene micca da l'omi, ma da Diu, Rumani 2:28 Ùn ci hè nè Ghjudeu nè Grecu, ùn ci hè nè schiavu nè omu liberu, ùn ci hè nè masciu nè femina; per voi tutti unu in Cristu Yeshua. Galati 3:28 È cusì tuttu Israele serà salvatu. Cum'è l'Scritture dicenu, "Cellu chì salvarà vene da Ghjerusalemme, è alluntanerà Israele da l'impietà.

Giudiziu:È cum'è ogni persona hè destinata à more una volta è dopu vene u ghjudiziu, Ebrei 9:27 

U sediu di ghjudiziu di CristuPerchè tutti duvemu apparisce davanti à u tribunale di Cristu, per chì ognunu pò esse ricompensatu per i so atti in u corpu, secondu ciò chì hà fattu, sia bè o cattivu. 2 Corinthians 5:10

Justificatu:Perchè micca l'auditori di a lege sò ghjustu davanti à Diu, ma l'attori di a lege seranu ghjustificati. Rumani 213

Lampada: Questu hè u cumandamentu. Pruverbi 6:23 Perchè u cumandamentu hè una lampada è l'insignamentu una luce, è i rimproveri di a disciplina sò u modu di vita. Pruverbi 6:23 Perchè u cumandamentu hè una lampadina è l'insignamentu una luce, è i rimproveri di a disciplina sò u modu di vita.

613 Leggi: in a Bibbia, unipochi sò per l'omi, unipochi sò per e donne, certi sò per i zitelli, certi sò per i preti, è certi sò per u Tempiu. In verità, sti cumandamenti chì vi dugnu oghje ùn sò nè cunfusi nè inaccessibili per voi. Deuteronomiu 30:11

Questu hè u Libru di a Legge di Diu. Mantene accantu à u pettu sacru chì tene l'accordu

U Signore u vostru Diu hà fattu cù Israele. Stu libru hè a prova chì sapete ciò chì u Signore vole chì fate. Deuteronomiu 31:36. Duvete ubbidì à i cumandamenti di Diu megliu cà i Farisei è i maestri di a Legge li ubbidiscenu.

 Se ùn avete micca, prumessu chì ùn entrerete mai in u regnu di Diu. Matteu 5: 20, Matteu 5: 17-49, Ghjeremia 31: 33

Oliu:   Hè u desideriu di ubbidenza. Prima di leghje stu cumandamentu, ricordate, a lampa hè "u cumandamentu" è a luce hè "a lege". 

Lévitique 24 : 2 "Ordonne au peuple d'Israël de t'apporter de l'huile pure d'olives battues pour la lampe, afin qu'une lampe soit allumée régulièrement -bb3b-136bad5cf58d_   

Paulu:Quandu cite, Paul hà dettu questu, o Paul hà dettu chì, tenite in mente à quale si parla è di ciò chì, di quale si parla. Quandu si parla di a lege, hè sia a lege orale di i Farisei, sia a maledizione di a lege di u peccatu è di a morte, o l'urdinazioni scritte à manu contru à noi.Ci sò 46 scritture chì dicenu chì hà guardatu tutte e lege è i statuti di Diu. Siate avvistatu chì ci sò cunsequenze eterne in ciò chì crede è vive. Voi è a vostra famiglia sò stati ingannati. Paul hà dettu:Imitate mi cum'è imitate Cristu, vede e pagine 69-72 in u libru fora di un dubbitu raghjone. Preghiera Sì qualchissia face u sordu à a mo struzzione, ancu e so preghiere sò detestable. Diu ùn pò suppurtà e preghiere di qualchissia chì disubbidisce a so Legge. Pruverbii 28: 9

Visione di Petru:Vide u celu apertu è qualcosa cum'è un grande fogliu chì era falatu à a terra da i so quattru anguli. 12 Cunteneva ogni tipu d'animali à quattru pedi, è ancu rettili è uccelli. 13 Allora una voce li disse : « Alzati, Petru. Uccide è manghja". "Di sicuru micca, Signore!" Petru rispose. "Ùn aghju mai manghjatu nunda impuru o impuru. A voce li parlò una seconda volta: "Ùn chjamate micca nunda impuru chì Diu hà purificatu. 16 Questu hè accadutu trè volte, è subitu u fogliu hè statu purtatu in u celu. (Per centu anni, i cristiani anu interpretatu a visione di Petru cum'è u permessu di Diu per tumbà è manghjà qualsiasi animali, chì ùn hè micca. Hè una visione per fà sapè à Petru chì ellu è altri Ghjudei-Cristiani sò stati permessi di entre in e case di i Gentili. portateli a Bona Nutizia di Yeshua Messiah) 

U pentimentu hè un prerequisite per crede.Cosa hè u pentimentu? U so significatu basicu hè "cambià" o "turnà". Quandu una persona sente l'evangelu è hè cunvinta chì u so modu di vita hè sbagliatu, deve cambià u so cumpurtamentu è vultà à a Torah. L'azzione di pentimentu; rimorso o rimorso sinceri.

"Ogni persona chì si rivolge à Diu in un genuu pentimentu è fede serà salvatu"  rimorso, contrition, contriness, penitenza, duluri, duluri, dispiacere, tristezza,

rimorso, angoscia di coscienza, punizione di coscienza, vergogna, colpa, rimprovero, autocondanna, compunzione; Perchè ùn hè impussibile di rinnuvà à u pentimentu quelli chì una volta eranu illuminati, chì gustavanu u rigalu celestiale, chì anu spartutu in u Spìritu Santu, Ebrei 6: 4 Ciò chì hè accadutu à elli mostra chì i pruverbii sò veri: "Un cane torna à ciò chì hè. hà vomitu" è "Un porcu chì hè statu lavatu torna à rotulà in u fangu". 2 Petru: 22

Diu hà trascuratu l'ignuranza di e persone annantu à queste cose in i tempi antichi, ma avà cumanda à tutti in ogni locu di pentimentu di i so piccati è di vultà à ellu è à a so Torah.  Atti 17:30

a ghjustizia:Cari figlioli, ùn lasciate micca chì nimu vi inganna nantu à questu: Quandu a ghjente face ciò chì hè ghjustu, mostra ch'elli sò ghjusti, cum'è Cristu hè ghjustu. , ma quelli chì sanu ch'elli sò peccatori è bisognu di pentimentu. "Luca 5:32

A risurrezzione di u MessiaPerchè cum'è Ghjona era trè ghjorni è trè notti in u ventre di u grande pesciu, cusì u Figliolu di l'omu serà trè ghjorni è trè notti in u core di a terra. Matteu 12: 40  (Vennari santu finu à a Dumenica di Pasqua ùn hè micca 72 ore 3 ghjorni è trè notti) Hè risuscitatu u sàbatu. -136bad5cf58d_  _cc781905-5cde-3194-bb3cf5136

                                 

 Risurrezzione:Perchè u Signore stessu scenderà da u celu cù un gridu cumandante, (l'ultima tromba) cù a voce di l'arcànghjulu, è cù a chjama di a tromba di Diu. Prima, i credenti chì sò morti risusciteranu da e so tomba. Allora, inseme cun elli, noi chì simu sempre vivi è stanu nantu à a terra, seremu cullati in i nuvuli per scuntrà u Signore in l'aria. Allora seremu cun u Signore per sempre. 1 Tessalonicesi 4:17

peccatu:Tutti i piccati violanu a lege di Diu, perchè tutti i piccati sò contru à a lege di Diu. bb3b-136bad5cf58d_ 1 Ghjuvanni 3:4 

 

Salvezza:"Se vulete entre in a vita, guarda i cumandamenti" Matteu 19:16

E parolle di Petru anu trafittu i so cori, è li dissenu à ellu è à l'altri apòstuli : « Fratelli, chì duvemu fà ? Petru hà rispostu: "Ognunu di voi deve pentite di i vostri peccati è vultà à Diu è esse battizatu in u nome di Yeshua Messiah per u pirdunu di i vostri piccati. Allora vi riceverete u rigalu di u Spìritu Santu. Atti 2:37 ogni persona chì si vulta à Diu in un veru pentimentu è a fede serà salvatu ".

SabbatuNisun altru ghjornu ùn hè mai statu santificatu cum'è ghjornu di riposu. U Sabbath Day principia à u tramontu u venneri è finisce à u tramontu u sabbatu. Genesi 2: 1-3; Ùn ci hè micca un locu in tutta a Bibbia induve truverete versi chì cambianu u sàbatu à dumenica, perchè ùn vi disturba micca quandu venerete in un ghjornu diversu da quellu ghjornu chì Diu hà fattu santu? Esodu 20: 8-

11; Isaia 58: 13-14; 56: 1-8; Atti 17: 2; Atti 18: 4, 11; Luca 4:16; Mark  

2:27-28; Matteu 12: 10-12; Ebrei 4: 1-11; Genesi 1: 5, 13-14; Nehemiah 13: 19.  U Signore disse à Mosè: 13 Voi stessu duverete parlà à l'Israele: "Osservate i mo sabbatu, perchè questu hè un segnu trà mè è voi in e vostre generazioni. datu per chì pudete sapè chì eiu, u Signore, vi santificu. 14 Osserverete u sàbatu perchè hè santu per voi ; tutti quelli chì u profananu seranu messi à morte; Gen 2: 1-3, Lev 23: 3, Num 28: 9-10, Eso 20: 8-11, Deut 5: 12-15 Un ghjornu di cunvucazione. Nisun travagliu da fà. U 4 di i Dieci Cumandamenti, questu hè l'unicu ghjornu di cunvucazione chì si faci più di una volta à l'annu. Ùn era micca un ghjornu chì hè urigginatu cù i Ghjudei è i Dieci Cumandamenti in Sinai, li precede. U settimu ghjornu (settimana) Sabbath hè u Sabbath di u Signore (Lev 23: 3), un memoriale à a creazione è u Creatore stabilitu in Eden prima di a caduta (Gen 2: 1-3). Perchè hà cuminciatu à a creazione. 

SpirituRumani 8: 6-7  Per a mente nantu à a carne hè a morte, ma a mente nantu à u Spìritu hè vita è pace perchè a mente nantu à a carne hè ostile versu Diu; perchè ùn hè micca sottumessu à a lege di Diu, perchè ùn hè ancu capace di fà cusì, S'è tù allora, ancu s'è tù sì u male, sapete cumu dà boni rigali à i vostri figlioli, quantu più u vostru Babbu in u celu darà. u Spìritu Santu à quelli chì li dumandanu ! Luke 11:13 È a speranza ùn ci mette in vergogna, è sta speranza ùn porta micca à delusione. Perchè sapemu quantu caru Diu ci ama perchè ci hà datu u Spìritu Santu per riempie i nostri cori cù u so amore. Marcu 13:11 Semu tistimunianzi di sti cosi, è cusì hè u Spìritu Santu, chì Diu hà datu à quelli chì ubbidiscenu. .Galatians 3:14 in modu chì in Cristu Yeshua a benedizzione di Abràhamu puderia vene à i Gentili per chì noi ricevemu a prumessa di u Spìritu per via di a fede.

Trè ghjorni è trè notti:Perchè cum'è Ghjona era trè ghjorni è trè notti in u ventre di u grande pesciu, cusì u Figliolu di l'omu serà trè ghjorni è trè notti in u core di a terra. Matteu 12:40 (72 ore) 

A Gran Cummissione:Matteu 28: ... 18 Allora Yeshua s'avvicinò à elli è disse: "Tutte l'autorità in u celu è in a terra m'hà statu datu. 19 Andate dunque è fate discepuli di tutte e nazioni,battezendu in u nome di Yeshua Messiah(u Babbu, è di u Figliolu, è di u Santu) Spìritu, 20 è insignà li à ubbidì à tuttu ciò ch'e aghju urdinatu. È di sicuru sò cun voi sempre, finu à a fine di l'età ".

1 Mentre Apollu era in Corintu, Paulu viaghjava per l'internu, finu à ch'ellu ghjunse à Efesu, nantu à a costa, induve truvò parechji credenti. A 2 "Avete ricevutu u Spìritu Santu quandu avete cridutu?" li dumandò. "Nè", risposenu, "ùn avemu mancu intesu dì chì ci hè u Spìritu Santu". dumandò. È rispundenu: "U battèsimu di Ghjuvanni." 4Paulu disse: "U battèsimu di Ghjuvanni hà dumandatu u pentimentu di u peccatu. Ma Ghjuvanni stessu hà dettu à a ghjente di crede in quellu chì venerà dopu, vale à dì Yeshua. 5 Appena l'anu intesu, sò stati battezzati in nome di Yeshua Messia. Allora, quandu Pàulu li pusò e mani, u Spìritu Santu ghjunse nantu à elli, è anu parlatu in altre lingue è prufetizavanu. 7 Eranu circa dodici omi in tuttu.

A tribù persa d'Israele:Allora Yeshua disse à a donna: "Sò statu mandatu solu per aiutà e pecure perse di Diu, u populu d'Israele. "Matteu 15:24   (pagina 27) _cc781905-5cde-6bb3cf58d-3cde-3cde

Torah:A parolla "Torah" in ebraicu hè derivata da a radica ירה, chì in a cunjugazione hif'il significa "guidà" o "insignà" (cf. Lev 10:11). U significatu di a parolla hè dunque "insignamentu", "duttrina", o "istruzione"; a "legge" cumunimenti accettata dà una impressione sbagliata. Pruverbii

30:6 Ùn aghjunghje micca à e so parolle, o ellu vi rimproverà, è vi sarà pruvucatu un bugiardi Pruverbi 30:56 Ogni parolla di Diu hè pruvata; Hè un scudu per quelli chì si rifuggianu in ellu. Ùn aghjunghje micca à e so parolle O ellu vi rimproverà, è sarete pruvucatu un bugiardariu Deuteronomiu 12:32

"Qualunque cosa vi cumandimu, avete da esse attentu à fà; ùn aghjunghje micca nè toglie da ellu. Matteu 22:29 Ma Yeshua hà rispostu è li disse: "Avete sbagliatu, ùn avete micca capitu e Scritture nè u putere di Diu. . Marcu 7:13 invalidendu cusì a parolla di Diu per via di a vostra tradizione chì avete tramandatu, è fate parechje cose cusì "Apocalisse 22:18-19 Testemu à tutti quelli chì sentenu e parolle di a prufezia di stu libru: Se qualchissia aghjunghje à elli, Diu aghjunghjerà à ellu e pesti chì sò scritti in stu libru; è s'ellu ci vole à e parolle di u libru di sta prufezia, Diu li caccià a so parte da l'arbre di a vita è da u santu. cità, chì hè scrittu in stu libru.

impuru:"" Eccu i regolamenti chì riguardanu l'animali, l'uccelli, ogni esse vivente chì si move in l'acqua è ogni criatura chì si move in terra. 47 Ci vole à distingue trà i impuri è i puri, trà e criature viventi chì si ponu manghjà è quelli chì ùn si ponu manghjà. 'Leviticu 11:13  

"Per quessa, esce da mezu à elli è siate separati" dice u Signore. "È ùn toccu ciò chì hè impuru; è vi daraghju accolta. 2 Corinthians 6:17

sàviu:U sàviu hè quellu chì sente è ubbidisce. Salmu 19:7 A lege di u Signore hè perfetta, rinvivisce l'anima; a tistimunianza di Ghjehova hè sicura, rende sàviu i simplici; Matteu 7:24 "Tutti dunque quelli chì sentenu sti mio parolle è li mette in pratica, serà cum'è un sàviu chì hà custruitu a so casa nantu à a roccia.

Ghjudiziu di u tronu biancumorte eterna u lavu di focu. È aghju vistu un gran tronu biancu, è quellu chì si pusò nantu à ellu, da a so faccia a terra è u celu fughjenu; è ùn hè statu trovu locu per elli.

12 È aghju vistu i morti, chjuchi è grandi, stanu davanti à Diu ; è i libri sò stati aperti, è un altru libru hè statu apertu, chì hè u libru di a vita; Apocalisse 20:11

Adurà ?L'adorazione hè una relazione spirituale basata in a verità cù Diu chì risponde à a grandezza di Diu per una morte di ogni ghjornu à sè stessu, l'interiorizazione di e so verità è a pratica di l'azzioni piene di fede in Cristu.  Rumani 12: 1-2 "Vi appellu dunque, fratelli, per a misericordia di Diu, per presentà i vostri corpi cum'è un sacrificiu vivu, santu è accettabile à Diu, chì hè u vostru cultu spirituale.   Ùn vi cunfurmate micca à stu mondu, ma siate trasfurmatu da u rinnuvamentu di a vostra mente, affinchì pruvendu pudete discernisce ciò chì hè a vulintà di Diu, ciò chì hè bonu è accettabile è perfettu. "_cc781905 -5cde-3194-bb3b-136bad5cf58d_ 1 Corinti 10:32 "Qualunque cosa fate, fate tuttu à a gloria di Diu."A maiò parte di a ghjente pensa chì a Torah (a lege) hè morta? O solu per i Ghjudei, micca secondu 208 Versi di u Novu Testamentu.

Bible Verses About the Consequences of Disobedience

1. Deuteronomy 28:15 – Curses for Disobedience

However, if you do not obey the Lord your God and do not carefully follow all his commands and decrees I am giving you today, all these curses will come on you and overtake you.

2. Romans 6:23 – The Wages of Sin Is Death

For the wages of sin is death, but the gift of God is eternal life in Christ Jesus our Lord.

3. Galatians 6:7-8 – You Reap What You Sow

Do not be deceived: God cannot be mocked. A man reaps what he sows. Whoever sows to please their flesh, from the flesh will reap destruction; whoever sows to please the Spirit, from the Spirit will reap eternal life.

4. Proverbs 13:15 – The Way of the Unfaithful Leads to Their Destruction

Good judgment wins favor, but the way of the unfaithful leads to their destruction.

5. Isaiah 1:19-20 – If You Are Willing and Obedient

If you are willing and obedient, you will eat the good things of the land; but if you resist and rebel, you will be devoured by the sword. For the mouth of the Lord has spoken.

6. Jeremiah 17:5-6 – Cursed Is the One Who Trusts in Man

This is what the Lord says: Cursed is the one who trusts in man, who draws strength from mere flesh and whose heart turns away from the Lord. That person will be like a bush in the wastelands; they will not see prosperity when it comes. They will dwell in the parched places of the desert, in a salt land where no one lives.

7. Proverbs 1:24-27 – When Disaster Strikes

But since you refuse to listen when I call and no one pays attention when I stretch out my hand, since you disregard all my advice and do not accept my rebuke, I in turn will laugh when disaster strikes you; I will mock when calamity overtakes you—when calamity overtakes you like a storm, when disaster sweeps over you like a whirlwind, when distress and trouble overwhelm you.

8. Numbers 32:23 – Be Sure Your Sin Will Find You Out

But if you fail to do this, you will be sinning against the Lord; and you may be sure that your sin will find you out.

9. 1 Samuel 15:23 – Rebellion Is as the Sin of Witchcraft

For rebellion is as the sin of divination, and presumption is as iniquity and idolatry. Because you have rejected the word of the Lord, He has also rejected you from being king.

10. Proverbs 14:12 – There Is a Way That Appears to Be Right

There is a way that appears to be right, but in the end it leads to death.

11. James 1:14-15 – When Desire Has Conceived

But each person is tempted when they are dragged away by their own evil desire and enticed. Then, after desire has conceived, it gives birth to sin; and sin, when it is full-grown, gives birth to death.

12. Hosea 8:7 – They Sow the Wind and Reap the Whirlwind

They sow the wind and reap the whirlwind. The stalk has no head; it will produce no flour. Were it to yield grain, foreigners would swallow it up.

13. Ezekiel 18:20 – The Soul Who Sins Shall Die

The soul who sins is the one who will die. The child will not share the guilt of the parent, nor will the parent share the guilt of the child. The righteousness of the righteous will be credited to them, and the wickedness of the wicked will be charged against them.

14. Proverbs 5:22-23 – The Evil Deeds of the Wicked Ensnare Them

The evil deeds of the wicked ensnare them; the cords of their sins hold them fast. For lack of discipline they will die, led astray by their own great folly.

15. 2 Chronicles 36:16 – Until the Wrath of the Lord Arose

But they mocked God’s messengers, despised his words and scoffed at his prophets until the wrath of the Lord was aroused against his people and there was no remedy.

16. Hebrews 2:2-3 – How Shall We Escape If We Ignore So Great a Salvation?

For since the message spoken through angels was binding, and every violation and disobedience received its just punishment, how shall we escape if we ignore so great a salvation?

17. Jeremiah 7:23-24 – They Did Not Listen or Pay Attention

But I gave them this command: Obey me, and I will be your God and you will be my people. Walk in obedience to all I command you, that it may go well with you. But they did not listen or pay attention; instead, they followed the stubborn inclinations of their evil hearts. They went backward and not forward.

18. Deuteronomy 8:19-20 – If You Ever Forget the Lord

If you ever forget the Lord your God and follow other gods and worship and bow down to them, I testify against you today that you will surely be destroyed. Like the nations the Lord destroyed before you, so you will be destroyed for not obeying the Lord your God.

19. Proverbs 28:9 – Even Their Prayers Are Detestable

If anyone turns a deaf ear to my instruction, even their prayers are detestable.

20. Romans 1:28 – God Gave Them Over to a Depraved Mind

Furthermore, just as they did not think it worthwhile to retain the knowledge of God, so God gave them over to a depraved mind, so that they do what ought not to be done.

21. Proverbs 29:1 – Suddenly Destroyed Without Remedy

Whoever remains stiff-necked after many rebukes will suddenly be destroyed—without remedy.

22. Leviticus 26:14-16 – If You Will Not Listen to Me

But if you will not listen to me and carry out all these commands, and if you reject my decrees and abhor my laws and fail to carry out all my commands and so violate my covenant, then I will do this to you: I will bring on you sudden terror, wasting diseases and fever that will destroy your sight and sap your strength.

23. Isaiah 3:11 – Woe to the Wicked!

Woe to the wicked! Disaster is upon them! They will be paid back for what their hands have done.

24. Amos 3:2 – Therefore I Will Punish You

You only have I chosen of all the families of the earth; therefore I will punish you for all your sins.

25. Jeremiah 22:21 – You Have Not Obeyed Me

I warned you when you felt secure, but you said, ‘I will not listen!’ This has been your way from your youth; you have not obeyed me.

26. Psalm 81:11-12 – My People Would Not Listen

But my people would not listen to me; Israel would not submit to me. So I gave them over to their stubborn hearts to follow their own devices.

27. 2 Thessalonians 1:8-9 – He Will Punish Those Who Do Not Obey

He will punish those who do not know God and do not obey the gospel of our Lord Jesus. They will be punished with everlasting destruction and shut out from the presence of the Lord and from the glory of his might.

28. Colossians 3:25 – Anyone Who Does Wrong Will Be Repaid

Anyone who does wrong will be repaid for their wrongs, and there is no favoritism.

29. Proverbs 11:21 – The Wicked Will Not Go Unpunished

Be sure of this: The wicked will not go unpunished, but those who are righteous will go free.

30. Matthew 7:26-27 – The Foolish Man Who Built on Sand

But everyone who hears these words of mine and does not put them into practice is like a foolish man who built his house on sand. The rain came down, the streams rose, and the winds blew and beat against that house, and it fell with a great crash.

31. Luke 12:47-48 – The Servant Who Knows His Master’s Will

The servant who knows the master’s will and does not get ready or does not do what the master wants will be beaten with many blows. But the one who does not know and does things deserving punishment will be beaten with few blows. From everyone who has been given much, much will be demanded; and from the one who has been entrusted with much, much more will be asked.

32. Hebrews 10:26-27 – If We Deliberately Keep On Sinning

If we deliberately keep on sinning after we have received the knowledge of the truth, no sacrifice for sins is left, but only a fearful expectation of judgment and of raging fire that will consume the enemies of God.

33. Ezekiel 3:20 – When a Righteous Person Turns From Their Righteousness

Again, when a righteous person turns from their righteousness and does evil, and I put a stumbling block before them, they will die. Since you did not warn them, they will die for their sin. The righteous things that person did will not be remembered, and I will hold you accountable for their blood.

34. 1 Corinthians 10:5 – God Was Not Pleased With Most of Them

Nevertheless, God was not pleased with most of them; their bodies were scattered in the wilderness.

35. Revelation 22:18-19 – If Anyone Takes Words Away

I warn everyone who hears the words of the prophecy of this scroll: If anyone adds anything to them, God will add to that person the plagues described in this scroll. And if anyone takes words away from this scroll of prophecy, God will take away from that person any share in the tree of life and in the Holy City, which are described in this scroll.

bottom of page