top of page
only on the evideance of two wittness eternal death
For we all must appear before the judgement seat of Christ
For we must all appear before the judgment seat of Christ, that each one may receive the things done in the body, according to what he has done, whether good or bad. Knowing, therefore, the terror of the Lord, we persuade men; but we are well known to God, and I also trust are well known in your consciences.
U Sediu di Ghjudiziu di Cristu

 

  • Rumani 14: 10-12 dice: "Perchè tutti seremu davanti à u tribunale di Diu. . .. Allora, ognunu di noi darà contu di sè stessu à Diu ".

Parechje persone cunfundenu u Gran Judiziu di u Tronu Biancu à a fine di u Millenniu cù u Sediu di Ghjudiziu di Cristu, chì si trova 1000 anni prima à a Cena di Matrimoniu di l'Agnellu in u Celu. U Sediu di Ghjudiziu di Cristu hè un ghjudiziu completamente diversu in quale i salvati, sò ghjudicati da Yeshua è sò ricumpinsati secondu e so opere.

 

  • Ghjuvanni 3:36 Quellu chì crede in u Figliolu hà a vita eterna; Quellu chì ùn ubbidisce micca à u Figliolu ùn vede micca a vita, ma l'ira di Diu ferma nantu à ellu.

  • Ebrei 10: 26-27 Perchè, s'è noi cuntinuemu à piccà deliberatamente dopu avè ricivutu a cunniscenza di a verità, ùn ci hè più un sacrifiziu per i peccati, ma una aspettazione spaventosa di u ghjudiziu, è una furia di focu chì cunsuma l'avversari. ● Rumani 6:23 - Per u salariu di u peccatu [hè] a morte; ma u rigalu di Diu [hè] a vita eterna per mezu di Yeshua u nostru Signore.

 

 

A Cena di Nozze di l'Agnellu (119 ministries.com)

 

  • Apocalisse 19:6 Allora aghju intesu ciò chì pareva esse a voce di una grande multitùdine, cum'è u ruggitu di parechje acque è cum'è u sonu di potenti trombi di tronu, chì gridava: "Alleluia! Perchè u Signore, u nostru Elohim, l'Onniputente regna. 7 Rallegrimu è esultemu è detemu a gloria, perchè u matrimoniu di l'Agnellu hè ghjuntu, è a so sposa s'hè preparata ; 8 li era stata concessa di vestissi di linu finu, luminoso è puro "-perchè u linu finu hè l'atti ghjusti di i santi. 9 È l'ànghjulu m'hà dettu: "Scrivi questu: beati quelli chì sò invitati à u matrimoniu. a cena di l'Agnellu". È m'hà dettu: "Queste sò e veri parolle di Diu".

 

  • Matteu 25: 1-13 - Allora u regnu di i celi serà paragunatu à dece vergini, chì anu pigliatu e so lampade è si n'andò à scuntrà u sposu.

 

  • Ghjuvanni 14: 3 - È s'è vo anderaghju è preparanu un locu per voi, veneraghju di novu, è vi riceveraghju à mè stessu; affinchì induv'eiu sò, [quì] siate ancu voi.

 

  • Ghjuvanni 3:29 - Quellu chì hà a sposa hè u sposu: ma l'amicu di u sposu, chì stà è sente l'innu, si rallegra assai per via di a voce di u sposu;

 

  • Apocalisse 3:20 - Eccu, stau à a porta, è picu: se qualchissia sente a mo voce è apre a porta, entreraghju à ellu, è cenaraghju cun ellu, è ellu cun mè.

 

Settima Tromba: U Regnu Proclamatu

  • Revelazione 11:15,18; 15 Allora u settimu ànghjulu sonò: È ci sò state voce forte in u celu, chì dicenu : "I regni di stu mondu sò diventati i regni di u nostru Signore è di u so Figliolu, è ellu regnerà per sempre è per sempre!"

16 È i vintiquattru anziani chì stavanu davanti à Ghjehova nantu à i so troni si cascanu in faccia è aduranu à Ghjehova, 17 dicendu : « Ti ringraziemu, O Signore, Elohim omnipotente, quellu chì hè è chì era è chì vene, perchè Avete pigliatu u vostru grande putere è hà regnu. 18 E nazioni s'eranu arrabbiate, è a to còllera hè ghjunta, è u tempu di i morti, ch'elli sianu ghjudicati, è ch'ellu ricumpensassi i vostri servitori, i prufeti è i santi, è quelli chì teme u to nome, chjuchi è grandi distrugge quelli chì distruggenu a terra ".

 

  • Revelazione 10: 7; Ma in i ghjorni di a voce di u settimu anghjulu, quandu ellu hà da cumincià à sonà, u misteru di Diu deve esse finitu, cum'ellu hà dichjaratu à i so servitori i prufeti.

 

A Venuta di u Figliolu di l'omu

I prossimi versi chì spieghendu chì i morti in Cristu seranu i primi à risurrezzione, seguitu da quelli chì sò vivi è restanu seranu chjappi cun elli in i nuvuli per meet  Yeshua. Stu prossimu versu ci dici s'è no simu in a prima risurrezzione avemu da vede davanti à u sediu di ghjudiziu di Cristu.

 

  • Matthieu 24:29 "Subitu dopu à a tribulazione di quelli ghjorni, u sole s'obscurcirà, è a luna ùn darà micca a so luce; l'astri cascaranu da u celu, è i putenzi di u celu saranu scuzzulati. 30 Allora u segnu di u Figliolu di l'omu appariscerà in u celu, è tandu tutte e tribù di a terra si lamentaranu, è videranu u Figliolu di l'omu chì vene nantu à i nuvuli di u celu cù putenza è grande gloria. 31 È mandarà i so anghjuli cù un gran sonu di tromba, è riuniscenu i so eletti da i quattru venti, da una estremità à l'altru di u celu.

 

  • Thessalonians 4:15 Per via di a parolla di u Signore, vi dichjaremu chì noi chì simu vivi è restamu finu à a venuta di Yeshua ùn precederanu micca quelli chì si sò addormentati? 16 Perchè u Ghjesù stessu discendarà da u celu cù un cumandamentu forte, cù a voce di un arcanghjulu, è cù a tromba di Diu, è i morti in Cristu seranu i primi à risuscitarà. 17 Dopu à quessa, noi chì simu vivi è restamu, seremu chjappi cun elli in i nuvuli per scuntrà à Ghjesù in l'aria. È cusì seremu sempre cun Yeshua.

  • Matteu 10:28 28 È ùn teme micca quelli chì uccidenu u corpu, ma ùn sò micca capaci di tumbà l'ànima: ma piuttostu teme à quellu chì pò distrughje l'anima è u corpu in l'infernu.

Dunque cunsulate l'un l'altru cù queste parolle.

  • 1 Corinti 15: 51-52, 51 Ma lasciami revelà à voi un sicretu maravigliu. Ùn mureremu micca tutti, ma tutti seremu trasfurmati ! 52 Accaderà in un mumentu, in un battitu d'ochju, quandu l'ultima tromba si sona. Perchè quandu a tromba sona, quelli chì sò morti seranu risuscitati per vive per sempre. È noi chì vivemu seremu ancu trasfurmati.

  • Apocalisse 20:4 È aghju vistu i troni, è si pusonu nantu à elli, è u ghjudiziu li fù datu; bestia, nè a so maghjina, nè avia ricevutu a so marca nantu à e so frunti, o in e so mani; è campanu è regnanu cun Yeshua mille anni. 5 Ma u restu di i morti ùn hè micca più campatu, finu à chì i mille anni sò compii. Questa hè a prima risurrezzione. 6 Benedettu è santu hè quellu chì hà partitu in a prima risurrezzione : nantu à questi, a seconda morte ùn hà micca putere, ma seranu sacerdoti di Diu è di Cristu è regnaranu cun ellu mille anni.

2 Corinti 5:10 ci dice: "Tutti duvemu apparisce davanti à u sediu di ghjudiziu di Yeshua, affinchì ognunu di noi possa riceve ciò chì ci hè dovutu per e cose fatte mentre in u corpu, sia bè sia male". In u cuntestu, hè chjaru chì i dui passaggi riferenu à Israele, micca increduli. U sediu di ghjudiziu di Yeshua, dunque, implica chì i credenti rendenu un cuntu di a so vita à Yeshua. Questu ùn hè micca un prublema di salvezza. In riassuntu "Beatu hè l'omu chì persevera sottu à a prova, perchè quandu ellu hà resistutu à a prova, riceverà a corona di vita chì Diu hà prumessu à quelli chì l'amanu".

  • Apocalisse 22:14 Beati quelli chì facenu i so cumandamenti, per pudè avè u dirittu à l'arbre di a vita è ponu entre per e porte in a cità. ● Matteu 21:21 Ùn tutti quelli chì dicenu à mè: "Signore, Signore", entrerà in u regnu di i celi, ma solu quellu chì faci a vulintà di u mo Babbu in u celu. Benedettu è santu hè quellu chì hà partitu in a prima risurrezzione: nantu à questi, a seconda morte ùn hà micca putere, ma seranu sacerdoti di Diu è di Cristu, è regnaranu cun ellu mille anni.

  • 1 Ghjuvanni 5:27 È li hà datu l'autorità per eseguisce ghjudiziu, perchè ellu hè u Figliolu di l'omu. 28 Ùn vi maravigliate di questu, perchè vene l'ora quandu tutti quelli chì sò in i so tombi, senteranu a so voce, 29 è esceranu, quelli chì anu fattu u bè à a risurrezzione di a vita, è quelli chì anu fattu u male à a risurrezzione di a vita. ghjudiziu...

  • Atti 16:30 Allora li purtò fora è li dumandò: "Signuri, chì aghju da fà per esse salvatu?" 31 Risposenu: "Credite in u Messia Yeshua è sarete salvati, voi è a vostra casa". , "Credite in u Messia Yeshua, è sarete salvu, voi è a vostra casa". 32 Allora anu dettu a parolla di Ghjesù à ellu è à tutti quelli chì eranu in casa soia. 33 È li pigliò a listessa ora di a notte è lavò e so strisce. È subitu, ellu è tutta a so famiglia sò stati battezzati. 34 Dopu ch'ellu li avia purtatu in casa soia, li pusò da manghjà ; è si rallegra, avendu cridutu in Diu cù tutta a so casa.

  • Matteu 19:15 È dopu ch'ellu avia messu e mani nantu à elli, andò da quì. 16 Tandu, un omu s'avvicinò à Ghjesù è li dumandò: "Maestru, chì cosa bona aghju da fà per ottene a vita eterna?" 17 "Perchè mi dumandate ciò chì hè bonu?" Yeshua rispose: "Ci hè solu unu chì hè bonu. Sè vo vulete entre in a vita, guardate i cumandamenti.

  • Atti 2:37 Quandu a ghjente hà intesu questu, s'hè strappatu à u core è dumandò à Petru è à l'altri apòstuli: "Fratelli, chì faremu?" 38 Petru li rispose : « Pentitevi è siate batteziati, ognunu di voi, in u nome di Ghjesù Cristu, per u pirdunu di i vostri piccati, è riceverete u rigalu di u Spìritu Santu.…

  • Ghjuvanni 3: 3 Ghjesù li rispose: "Da veru, veramente, vi dicu, à menu chì unu hè natu di novu, ùn pò micca vede u regnu di Diu.

  • Galatians 1:9 Cum'è avemu dettu prima, cusì avà dicu di novu: Sì qualchissia vi predica un Vangelu contru à quellu chì avete abbracciatu, ch'ellu sia sottu à una maledizione divina! 10 Cercu avà l'appruvazioni di l'omi, o di Diu ? O mi sforzu di piacè à l'omi ?

S'ellu era sempre pruvatu à piace à l'omi, ùn saria micca un servitore di Yeshua. ● Micah 4:2 Parechje nazioni venenu è dicenu: "Venite è andemu à a muntagna di u Signore è à a casa di u Diu di Ghjacobbu, per ch'ellu ci insegni nantu à i so camini è per camminà in u so. "Perchè da Sion esce a lege, ancu a parolla di u Signore da Ghjerusalemme. 3 È ghjudicherà trà parechji pòpuli è rende decisioni per nazioni potenti è distanti. Allora martellanu e so spade in voci d'aratu è e so lance unmi di poda; A nazione ùn alzerà micca a spada contru a nazione, è mai più si addestrarà à a guerra.

 

A Prima Resurrezzione è i Santi 1000 anni di regnu nantu à a terra. Versu 4: È aghju vistu i troni, è si pusonu nantu à elli, è u ghjudiziu hè statu datu à elli, è aghju vistu l'ànime di quelli chì eranu decapitati per u tistimunianza di Yeshua, è per a parolla di Diu, è chì ùn avianu micca aduratu u bestia (Anticristu), nè a so maghjina, nè avia ricevutu a so marca nantu à e so frunti, o in e so mani; è campanu è regnu cun Cristu mille anni.

  • Apocalisse 20:7 È quandu i mille anni sò scaduti, Satana sarà liberatu da a so prigiò, 8 è esce per ingannà e nazioni chì sò in i quattru quarti di a terra, Gog è Magog, per riunite. battagghia: u numeru di quale hè cum'è a rena di u mare. 9 È andonu nantu à a larghezza di a terra, è circundavanu u campu di i santi, è

a cità amata: è u focu falò da Diu da u celu, è li divorò

Un Novu Celu è una Nova Terra

  • Apocalisse 21: 1 Allora aghju vistu "un celu novu è una terra nova," [a] perchè u primu celu è a prima terra eranu passati, è ùn ci era più mari. 2 Aghju vistu a cità santa, a nova Ghjerusalemme, falà da u celu da Diu, preparata cum'è una sposa bella vestita per u so maritu. 3 È aghju intesu una voce forte da u tronu chì diceva : « Eccu ! L'abitazione di Diu hè avà trà u populu, è ellu abitarà cun elli. Seranu u so populu, è Diu stessu serà cun elli è serà u so Diu. 4 Asciugherà ogni lacrima da i so ochji. Ùn ci sarà più morte '[b] nè dolu, nè chianci nè dolore, perchè l'anzianu ordine di e cose hè passatu. » 5 Quellu chì era pusatu nantu à u tronu disse : « Facciu tuttu novu ! Allora disse: "Scrivi questu, perchè queste parolle sò affidate è vere." 6 Mi disse: "Hè fattu. Sò l'Alfa è l'Omega, u Principiu è a Fine. À i assetati daraghju acqua senza costu da a surgente di l'acqua di a vita. 7 Quelli chì sò vittoriosi erediteranu tuttu questu, è eiu seraghju u so Diu, è elli seranu mio

i zitelli. 8 Ma i codardi, l'increduli, i vili, l'assassini, l'immorali sessuale, quelli chì praticanu l'arti magiche, l'idolatri è tutti i bugiardi - seranu cunsignati à u lavu ardente di zolfo ardente. Questa hè a seconda morte ".

 

A Nova Ghjerusalemme, a Sposa di l'Agnellu

  • Apocalisse 21:9 Unu di i sette anghjuli chì avianu e sette coppe piene di l'ultime sette piaghe hè vinutu è mi disse: "Venite, vi mustraraghju a sposa, a moglia di l'Agnellu". u Spìritu à una muntagna grande è alta, è mi mustrò a cità santa, Ghjerusalemme, falendu da u celu da Diu. 11 Splendeva cù a gloria di Diu, è u so splendore era cum'è quellu di un ghjuvellu assai preziosu, cum'è un jaspe, chjaru cum'è u cristallu. 12 Avia un grande muru altu cù dodici porte, è cù dodici anghjuli à e porte. Nant'à e porte eranu scritti i nomi di e dodici tribù d'Israele. 13 Ci era trè porte à u livante, trè à u nordu, trè à u sudu è trè à u punente. 14 U muru di a cità avia dodici fundamenti, è nantu à elli eranu i nomi di i dodici apòstuli di l'Agnellu. 15 L'anghjulu chì parlava cun mè avia una verga d'oru per misurà a cità, e so porte è i so mura. 16 A cità era disposta cum'è una piazza, finu à ch'ella era larga. Misura a cità cù a verga è truvò chì era di 12 000 stadi di lunghezza, è larga è alta quant'è longa. 17 L'ànghjulu misurà u muru cù a misura umana, è era di 144 cubiti. 18 U muru era fattu di jaspe, è a cità d'oru puru, pura cum'è u vetru. 19 I fundamenti di e mura di a cità eranu decorati cù ogni tipu di petra preziosa. U primu fundamentu era di diaspro, u sicondu zaffiro, u terzu agata, u quartu smeraldo, 20 u quintu onice, u sestu rubino, u settimu crisolite, l'ottanu berillo, u nonu topaz, u decimu turchese, l'undicesimu giacintu è u dodicesimu. ametista. 21 E dodici porte eranu dodici perle, ogni porta era fatta di una sola perla. A grande strada di a cità era d'oru, puri cum'è vetru trasparenti. 22 Ùn aghju micca vistu un tempiu in a cità, perchè u Signore Diu Onnipotente è u Lambare u so tempiu. 23 A cità ùn hà micca bisognu di u sole è di a luna per splende nantu à ella, perchè a gloria di Diu l'allumina, è l'Agnellu hè a so lampada. 24 E nazioni marchjaranu cù a so luce, è i rè di a terra purtaranu in ella a so splendore. 25 Un ghjornu ùn sarà mai chjusu e so porte, perchè ùn ci sarà notte. 26 A gloria è l'onore di e nazioni seranu purtate in ellu. 27 Ùn ci entrerà mai nunda di impuru, nè quellu chì faci ciò chì hè vergognosu o ingannatu, ma solu quelli chì i so nomi sò scritti in u libru di a vita di l'Agnellu.

bottom of page