Language
Al di là di un dubbitu ragionevule
If you don't listen and respond, it is because you don't belong to Yehovah." John 8:47
Great White Throne Judgment vene cun una maledizione di morte eterna. Ùn fate micca sbagliu! Diu
vi permetterà di sfidà è disubbidì à ellu. Vi permetterà di seguità a folla è e tradizioni di l'omi. Ellu vi permetterà di peccatu. (Dice ancu chì ci hè un ghjornu di cunclusione chì vene. Cum'è seminate, cusì vi cuglierai!) Yeshua era a Parolla vivente di Diu in Persona, è a Bibbia hè a Parola di Diu scritta. È seremu ghjudicati, per l'eternità per queste parolle! Ùn deve esse micca pigliatu ligeramente o ignorati. Quandu hè u Gran Judiziu di u Tronu Biancu ? À a fine di u Millenniu dopu à a Battaglia di Gog & Magog, chì a grande seconda Resurrezzione si faci.
REV.20: 5 Ma u restu di i morti ùn hà micca campatu di novu finu à chì i mille anni sò finiti.
-
Revelation 20: 7-9 È quandu i mille anni sò scaduti, Satana sarà liberatu da a so prigiò, 8 è esce per ingannà e nazioni chì sò in i quattru quarti di a terra, Gog è Magog, per riunisce. inseme per a battaglia, u numeru di quale hè cum'è a rena di u mare. 9 È andonu nantu à a larghezza di a terra, è circundanu u campu di i santi, è a cità amata, è u focu falò da Diu da u celu. e li divorava.
U Gran Judiziu di u Tronu Biancu hè per u restu di i morti, tutti i morti di tutti l'età chì ùn avemu micca salvatu, è per quessa ùn sò micca stati risuscitati à a Seconda Venuta di Cristu è ùn sò micca apparsu à a Sede di Ghjudiziu di Cristu. Include tutti quelli chì anu campatu à u Millenniu di 1000 anni è anu seguitu u Diavulu à a fine di questu è sò stati distrutti in a battaglia di Gog è Magog. Tutte e persone chì anu mai vissutu, s'ellu ùn sò micca salvati, ch'elli eranu boni o cattivi in a so vita terrena, duveranu stà à stu Great White Throne Judgement of God.
Quale hè ghjudicatu à u Great White Throne Judgment?
Stu ghjudiziu hè per tutti i morti, chjuchi è grandi, cumpresi tutti quelli chì anu campatu à traversu u Millenniu è ancu seguitu u Diavulu è sò stati poi distrutti à a fine di questu in a Battaglia di Gog & Magog.
Ghjuvanni 3:4 Tutti quelli chì praticanu u peccatu praticanu ancu l'illegalità. In verità, u peccatu hè l'illegalità. 5 Ma sapete chì Cristu hè apparsu per caccià i peccati, è in ellu ùn ci hè micca peccatu. 6 Nimu chì resta in ellu ùn cuntinueghja à piccà. Nimu chì cuntinueghja à peccatu ùn hà vistu o cunnisciutu. 7 I figlioli chì nimu ùn vi ingannà : quellu chì pratica a ghjustizia hè ghjustu, cum'è Cristu hè ghjustu. 8 Quellu chì pratica u peccatu hè di u diavulu, perchè u diavulu hà peccatu da u principiu. Hè per quessa chì u Figliolu di Diu hè statu revelatu, per distrughje l'opere di u diavulu.9 Qualchidunu natu da Diu ricusa di praticà u peccatu, perchè a sumente di Diu sta in ellu; ùn pò andà à peccatu, perchè hè natu da Diu. 10 Per quessa, i figlioli di Diu è i figlioli di u diavulu ponu esse distinti : Qualchese chì ùn pratica micca a ghjustizia ùn hè micca di Diu, nè quellu chì ùn ama micca u so fratellu. ● Revelazione 13: 16 Face chì tutti, chjuchi è grandi, ricchi è poveri, liberi è schiavi, ricevenu una marca nantu à a manu diritta o nantu à a so fronte, 17 è chì nimu pò cumprà o vende, salvu quellu chì hà a marca. di u nome di a bestia, o di u numeru di u so nome.18 Eccu a saviezza. Chì quellu chì hà l'intelligenza calcule u numeru di a bestia, perchè hè u numeru di un omu: u so numeru hè 666.
-
Apocalisse 14:9 È u terzu anghjulu li seguitava, dicendu à alta voce: "Se qualchissia adurà a bestia è a so maghjina, è riceve a so marca in a so fronte, o in a so manu, 10 quellu stessu beie di u vinu di u vinu. l'ira di Diu, chì hè versata senza mischju in a tazza di a so indignazione; è serà turmentatu cù u focu è u zolfo in a presenza di i santi anghjuli, è in a presenza di l'Agnellu: 11 è u fumu di u so turmentu ascende per sempre è sempre, è ùn anu micca riposu ghjornu nè notte, chì aduranu. a bestia è a so maghjina, è quellu chì riceve a marca di u so nome.
-
Matteu 13:42 "Cum'è a erbaccia hè strappata è brusgiata in u focu, cusì serà à a fine di l'età. 41 U Figliolu di l'omu mandarà i so anghjuli, è sguasseranu da u so regnu tuttu ciò chì causa u peccatu è tutti quelli chì facenu u male. 42 Li ghjittaranu in u fornu ardente, induve ci sarà u piantu è u digrignamentu di i denti. 43 Allora i ghjusti brillaranu cum'è u sole in u regnu di u so Babbu.
Quellu chì hà l'arechje, chì sente.
-
Ebrei 10: 26-27 Perchè, s'è noi cuntinuemu à piccà deliberatamente dopu avè ricivutu a cunniscenza di a verità, ùn ci hè più un sacrifiziu per i peccati, ma una aspettazione spaventosa di u ghjudiziu, è una furia di focu chì cunsuma l'avversari. I prossimi versi spiegà chì ci hè una seconda risurrezzione induve tutti i morti anu risuscitatu a morte è u ghjudiziu seguitarà. U Gran Judiziu di u Tronu biancu. Revelation 20:11 È aghju vistu un gran tronu biancu, è quellu chì si pusò nantu à ellu, da a so faccia a terra è u celu fughjenu; è ùn hè statu trovu locu per elli. 12 È aghju vistu i morti, chjuchi è grandi, stanu davanti à Ghjehova ; è i libri sò stati aperti, è un altru libru hè statu apertu, chì hè u libru di a vita; 13 È u mare rinunziò i morti chì eranu in ellu ; è a morte è l'infernu anu livatu i morti chì eranu in elli, è sò ghjudicati ognunu secondu e so opere. 14 È a morte è l'infernu sò stati ghjittati in u lavu di focu. Questa hè a seconda morte. 15 È quellu chì ùn hè statu trovu scrittu in u libru di a vita, hè statu ghjittatu in u lavu di focu.
Tutta l'umanità hè "sottu à a lege" finu à ch'elli venenu in allianza per via di a fede in u Messia è ricevenu a salvezza per grazia per via di quella fede.
Essa "sottu a lege" significa sottu a pena di a lege, chì hè a morte. Questu hè ancu chjamatu a Legge di u Peccatu è a Morte (Rumani 8: 2). Paul dichjara un pocu prima in Rumani chì u salariu di u peccatu hè a morte (Rumani 6:23). _cc781905- 5cde-3194-bb3b-136bad5cf58d_
_cc781905 -5cde-3194-bb3b-136bad5cf58d_ Yahweh
_cc781905- 5cde-3194-bb3b-136bad5cf58d_ _cc781905-5cde- 3194-bb3b-136bad5cf58d_ _cc781905-5cde-3194- bb3b-136bad5cf58d_ Record di atti
I frutti di u pentimentu sò azzioni visibili - spessu chjamati "opere" - chì mostranu chì una persona hà veramente cambiatu.
-
Rumani 7:7 Ebbè allora, suggerenu chì a lege di Diu hè piccatu? Di sicuru micca ! In fatti, era a lege chì m'hà dimustratu u mo peccatu. Ùn aghju mai avutu chì a brama hè sbagliata se a lege ùn avia micca dettu: "Ùn devi micca brama".
-
1 Ghjuvanni 3: 4 Tutti quelli chì facenu una pratica di peccatu pratica ancu l'illegalità; u peccatu hè l'illegalità.
Ogni attu hè arregistratu in un libru, secondu Revelazione 20:12. Sti tistimunianzi sò perchè ogni bocca sarà chjusu, o firmatu, davanti à u nostru Criaturi; u nostru peccatu hè stabilitu. Cum'è sapete, secondu a Torah, ci vole à 2 à 3 tistimoni per stabilisce una materia è cundannà qualcunu à morte. Ma avete capitu chì questu include a nostra propria culpabilità cù u Babbu? Deuteronomiu 19:15 (ESV) Un unicu tistimone ùn hè micca abbastanza contr'à una persona per qualsiasi crimine o per qualsiasi sbagliu in cunnessione cù qualsiasi offense ch'ellu hà fattu. Solu nantu à l'evidenza di dui tistimoni o di trè tistimoni serà stabilitu un accusatu.
-
Sapemu chì dui tistimoni sò necessarii per stabilisce a nostra culpabilità. Cuntinuà. Rumani 3: 19-20 Avà sapemu chì tuttu ciò chì a lege dice, parla à quelli chì sò sottu à a lege, per chì ogni bocca pò esse fermata, è u mondu sanu pò esse ritenutu rispunsevuli di Diu. Perchè per l'opere di a lege, nisun omu ùn serà ghjustificatu in u so visu, postu chì da a lege vene a cunniscenza di u peccatu.
-
A quistione chì deve esse risposta prima hè, quale sò quelli chì sò "sottu a lege"?
Per u tempu, dichjaremu solu chì tutta l'umanità hè "sottu à a lege" finu à ch'elli venenu in allianza per via di a fede in u Messia è ricevenu a salvezza per grazia per via di quella fede.
-
Questu include ancu e Scritture induve Ghjehova ci hà dettu ch'ellu ci mandava un Messia per mezu di quale a salvezza serà pussibule. Ci impegnemu à quella verità, è poi campà a nostra vita cum'è s'ellu era veru dimustrà, o l'evidenza di ciò chì credemu esse verità. Fendu cusì hè l'esercitu di a nostra fede in a Parola; attraversu quella fede è da a grazia di Ghjehova, pudemu riceve a salvezza.
-
Dopu chì avemu a fede, dopu chì avemu capitu chì ci meritemu a morte è bisognu di u travagliu redentore di u Messia è trasfurmà a nostra fede in azzione (a nostra ubbidienza), ùn simu più sottu à a maledizione (legge di u peccatu è di a morte).
-
Prima avemu avutu a fede in u Messia, eramu sottu à a lege di u peccatu è di a morte (a malidizioni), ma dopu a fede ùn simu più sottu à a lege di u peccatu è di a morte.
-
Apocalisse 20:11-15 Allora aghju vistu un gran tronu biancu è quellu chì era pusatu nantu à ellu. Da a so prisenza a terra è u celu fughjenu, è ùn si trovanu locu per elli. È aghju vistu i morti, grandi è chjuchi, stanu davanti à u tronu, è i libri sò stati aperti. Allora hè statu apertu un altru libru, chì hè u libru di a vita. È i morti eranu ghjudicati da ciò chì era scrittu in i libri, secondu ciò chì avianu fattu. È u mare rinunziò i morti chì eranu in ellu, a Morte è l'Hades renditu i morti chì eranu in elli, è eranu ghjudicati, ognunu di elli, secondu ciò ch'elli avianu fattu. Allora a Morte è l'Ade sò stati ghjittati in u lavu di focu. Questa hè a seconda morte, u lavu di u focu è se u nome di qualcunu ùn hè statu trovu scrittu in u libru di a vita, hè statu ghjittatu in u lavu di focu. (119 ministeri)
Avete vistu chì? Tutti i nostri atti sò arregistrati in libri; quelli libri sò u sicondu tistimone. Tuttavia, una volta avemu a fede in u Messia, truvamu chì ùn simu più sottu à a pena di a lege perchè ellu hà pagatu quella pena. Eppuru, cumu pò esse? Ci sò sempre dui tistimunianzi, dunque ùn duvemu ancu merità a morte eterna ? Truvemu a risposta à sta quistione quandu guardemu Colossesi 2: 13-14. Colossesi 2: 13-14 È voi, chì erate mortu in i vostri debiti è in l'incircuncisione di a vostra carne, Diu hà fattu a vita cun ellu, chì ci hà pardunatu tutti i nostri peccati, annullendu u record di u debitu chì era contru à noi cù e so dumande legale. . Questu hà messu da parte, inchiodalu à a croce. Versu 13 cunfirma chì eramu morti in i nostri piccati, ma per mezu di u Messia i nostri piccati sò pardunati. Allora ... chì succede quandu i nostri peccati sò pardunati? U "registru di u debitu chì stava contru à noi" hè statu annullatu. Hè stata pagata da u Messia è inchiodata à l'arbre. Induve hè statu scrittu u record di stu debitu ? Hè statu scrittu in u libru induve tutti i nostri atti sò stati registrati, u sicondu tistimone chì stabilisce a nostra culpabilità. Una volta chì u record di u debitu hè pagatu, hè eliminatu da u nostru record; è avà simu senza macchia. Avà hè solu un tistimone ! Ùn pudemu micca esse messi à morte cù un solu tistimone ! Avemu avà a vita eterna ! U Messia hà pagatu a pena è cusì hà distruttu u cuntu di e nostre trasgressioni per ch'elli ùn pudianu più esse tenuti contru à noi !
-
U mutivu chì avè a fede in l'opere di u Messia ùn hè micca perchè a lege hè stata sguassata da noi cum'è certi credi chì Colossesi 2 insegna. A salvezza travaglia in e fruntiere o paràmetri stabiliti da a Torah perchè u sicondu tistimone necessariu per cundannà à a morte eterna hè statu eliminatu. Yehovah ùn opera micca fora di a so propria lege; s'ellu hà fattu, allora cumu pudemu crede chì duvemu o pudemu ancu esse chjamatu ghjustu.
-
U nostru Creatore hè maravigghiusu, perfettu, ghjustu, ghjustu è bonu. Ellu ci dà struzzioni chì detallanu cumu Ellu ci vole à campà cum'è un populu apartu. Cum'è un bonu babbu, quandu avemu rumpitu e regule, ci hè una penalità per questu; è hè un severu. Eppuru, perchè ellu ama tantu u so populu, hà ancu furnitu un modu in e so regule chì pudemu esse ramutati da quella punizione.
-
A so lege hè veramente perfetta; Dentru si trova tutta a so pruvisione per noi
-
Deuteronomiu 19: 15 "Ùn devi micca cundannà nimu per un crimine nantu à a tistimunianza di un solu tistimone. I fatti di u casu deve esse stabilitu da a tistimunianza di dui o trè tistimoni.
-
Galatians 3: 24-26 Allora, a lege era u nostru guardianu finu à chì Cristu hè vinutu, in modu chì pudemu esse ghjustificati da a fede. Ma avà chì a fede hè ghjunta, ùn simu più sottu un guardianu, perchè in Cristu Ghjesù (Messiah Yeshua) sì tutti figlioli di Diu, per via di a fede. A "legge di u peccatu è di a morte" scorta, o ci porta, à Cristu, indicà chì simu in schiavitù / sottu a malidizioni. Ùn hè finu à chì a "legge di u peccatu è di a morte" ci insegna chì simu maledetti è in schiavitù, chì pudemu vene à u Messia in fede cum'è u nostru Salvatore. Senza quella cunniscenza ùn avemu micca raghjone per vene à ellu.
-
Dunque, avemu bisognu di a "malidizzioni di a lege" o di a "legge di u peccatu è di a morte" per insignà chì simu in schiavitù (sottu u peccatu - Rumani 3:20) per "escortà" à u Messia.
-
Hè per insignà à avè a fede è a fiducia in a so grazia perfetta cum'è a pratica perfetta di a Parola fatta carne chì hè diventata a malidizzione per noi nantu à quellu arbre. Galati 3:25 Ma avà chì a fede hè ghjunta, ùn simu più sottu un guardianu.
-
Avà hè u tempu di ricurdà torna à quella definizione di fede. Una parte di a fede hè di crede chì ciò chì a Parola ci dice hè vera. A Parola, chì include a Torah o a Legge di Diu, ci mostra chì ci meritemu a morte perchè avemu piccatu è chì u Babbu hà un modu per noi per esse salvatu da quella morte?
-
Questu modu hè attraversu a fede in u Messia, a Parola. In altri palori, u modu per noi per esse salvatu hè di crede chì avemu piccatu è meriteghja a morte perchè a Parola dice cusì. Avemu cunfidenza chì ciò chì u Babbu ci hà dettu hè vera, chì per esse ghjustu avemu da seguità a so Parolla, è dopu a facemu.
-
Questu include ancu e Scritture induve Ghjehova ci hà dettu ch'ellu ci mandava un Messia per mezu di quale a salvezza serà pussibule. Ci impegnemu à quella verità, è poi campà a nostra vita cum'è s'ellu era veru dimustrà, o l'evidenza di ciò chì credemu esse verità. Fendu cusì hè l'esercitu di a nostra fede in a Parola; attraversu quella fede è da a grazia di Ghjehova, pudemu riceve a salvezza.
-
Dopu chì avemu a fede, dopu chì avemu capitu chì ci meritemu a morte è bisognu di u travagliu redentore di u Messia è trasfurmà a nostra fede in azzione (a nostra ubbidienza), ùn simu più sottu à a maledizione (legge di u peccatu è di a morte).
-
Prima avemu avutu a fede in u Messia, eramu sottu à a lege di u peccatu è di a morte (a malidizioni), ma dopu a fede ùn simu più sottu à a lege di u peccatu è di a morte. A lege di u peccatu è a morte hè u tutore, u guardianu. In novu, per una discussione più dettagliata di questu tema, per piacè vede i nostri insegnamenti
-
"U tutore ùn hè più necessariu perchè ùn simu più "sottu a lege" (di u peccatu è di a morte).
-
Quandu venemu in a fede, avemu capitu chì u Messia hà pagatu a pena di a lege per noi. Avete cuminciatu à vede cumu si travaglia tuttu inseme? A Torah hè stata data per definisce per noi ciò chì era u peccatu, ci hè una pena per u piccatu chì hè a morte. Nimu pò esse messi à morte, salvu chì ci sò dui tistimoni. Ghjehova stessu hè un tistimone. Ma chì hè u sicondu?
-
Revelation 21:1 È aghju vistu un novu celu è una nova terra; è ùn ci era più mare.2 Eiu Ghjuvanni vidia a cità santa, a nova Ghjerusalemme, falà da Diu da u celu, preparata cum'è una sposa adornata per u so maritu 3 È aghju intesu una gran voce da u celu chì diceva : U tabernaculu di Diu hè cù l'omi, è ellu abitarà cun elli, è seranu u so populu, è Diu stessu serà cun elli, è serà u so Diu. 4 È Diu asciugherà tutte e lacrime da i so ochji ; è ùn ci sarà più morte, nè dulore, nè chianci, nè ci sarà più dolore, perchè e cose prima sò passate.
-
Isaia 65:17 "Eccu, crearaghju novi celi è una nova terra. L'anziane cose.
ùn sarà micca ricurdatu, nè venenu in mente