top of page
Great White Throne Judgment comes with a curse of eternal death. Make no mistake! God  will allow you to defy and disobey Him. He will allow you to follow the crowd and the traditions of men. He will allow you to sin. (He also says there is a day of reckoning coming. As you sow, so shall you reap!) Y
 And I saw a new heaven and a new earth: for the first heaven and the first earth was passed away; and there was no more sea.2 And I John saw the holy city, new Jerusalem, coming down from God out of heaven, prepared as a bride adorned for her husband
 Record of deeds   The fruits of repentance are visible actions - often called "works" - that show that a person has indeed changed.

Great White Throne Judgment vene cun una maledizione di morte eterna. Ùn fate micca sbagliu! Diu

vi permetterà di sfidà è disubbidì à ellu. Vi permetterà di seguità a folla è e tradizioni di l'omi. Ellu vi permetterà di peccatu. (Dice ancu chì ci hè un ghjornu di cunclusione chì vene. Cum'è seminate, cusì vi cuglierai!) Yeshua era a Parolla vivente di Diu in Persona, è a Bibbia hè a Parola di Diu scritta. È seremu ghjudicati, per l'eternità per queste parolle! Ùn deve esse micca pigliatu ligeramente o ignorati. Quandu hè u Gran Judiziu di u Tronu Biancu ? À a fine di u Millenniu dopu à a Battaglia di Gog & Magog, chì a grande seconda Resurrezzione si faci.

REV.20: 5 Ma u restu di i morti ùn hà micca campatu di novu finu à chì i mille anni sò finiti.

  • Revelation 20: 7-9 È quandu i mille anni sò scaduti, Satana sarà liberatu da a so prigiò, 8 è esce per ingannà e nazioni chì sò in i quattru quarti di a terra, Gog è Magog, per riunisce. inseme per a battaglia, u numeru di quale hè cum'è a rena di u mare. 9 È andonu nantu à a larghezza di a terra, è circundanu u campu di i santi, è a cità amata, è u focu falò da Diu da u celu. e li divorava.

 

U Gran Judiziu di u Tronu Biancu hè per u restu di i morti, tutti i morti di tutti l'età chì ùn avemu micca salvatu, è per quessa ùn sò micca stati risuscitati à a Seconda Venuta di Cristu è ùn sò micca apparsu à a Sede di Ghjudiziu di Cristu. Include tutti quelli chì anu campatu à u Millenniu di 1000 anni è anu seguitu u Diavulu à a fine di questu è sò stati distrutti in a battaglia di Gog è Magog. Tutte e persone chì anu mai vissutu, s'ellu ùn sò micca salvati, ch'elli eranu boni o cattivi in a so vita terrena, duveranu stà à stu Great White Throne Judgement of God.

Quale hè ghjudicatu à u Great White Throne Judgment?

Stu ghjudiziu hè per tutti i morti, chjuchi è grandi, cumpresi tutti quelli chì anu campatu à traversu u Millenniu è ancu seguitu u Diavulu è sò stati poi distrutti à a fine di questu in a Battaglia di Gog & Magog.

Ghjuvanni 3:4 Tutti quelli chì praticanu u peccatu praticanu ancu l'illegalità. In verità, u peccatu hè l'illegalità. 5 Ma sapete chì Cristu hè apparsu per caccià i peccati, è in ellu ùn ci hè micca peccatu. 6 Nimu chì resta in ellu ùn cuntinueghja à piccà. Nimu chì cuntinueghja à peccatu ùn hà vistu o cunnisciutu. 7 I figlioli chì nimu ùn vi ingannà : quellu chì pratica a ghjustizia hè ghjustu, cum'è Cristu hè ghjustu. 8 Quellu chì pratica u peccatu hè di u diavulu, perchè u diavulu hà peccatu da u principiu. Hè per quessa chì u Figliolu di Diu hè statu revelatu, per distrughje l'opere di u diavulu.9 Qualchidunu natu da Diu ricusa di praticà u peccatu, perchè a sumente di Diu sta in ellu; ùn pò andà à peccatu, perchè hè natu da Diu. 10 Per quessa, i figlioli di Diu è i figlioli di u diavulu ponu esse distinti : Qualchese chì ùn pratica micca a ghjustizia ùn hè micca di Diu, nè quellu chì ùn ama micca u so fratellu. ● Revelazione 13: 16 Face chì tutti, chjuchi è grandi, ricchi è poveri, liberi è schiavi, ricevenu una marca nantu à a manu diritta o nantu à a so fronte, 17 è chì nimu pò cumprà o vende, salvu quellu chì hà a marca. di u nome di a bestia, o di u numeru di u so nome.18 Eccu a saviezza. Chì quellu chì hà l'intelligenza calcule u numeru di a bestia, perchè hè u numeru di un omu: u so numeru hè 666.

  • Apocalisse 14:9 È u terzu anghjulu li seguitava, dicendu à alta voce: "Se qualchissia adurà a bestia è a so maghjina, è riceve a so marca in a so fronte, o in a so manu, 10 quellu stessu beie di u vinu di u vinu. l'ira di Diu, chì hè versata senza mischju in a tazza di a so indignazione; è serà turmentatu cù u focu è u zolfo in a presenza di i santi anghjuli, è in a presenza di l'Agnellu: 11 è u fumu di u so turmentu ascende per sempre è sempre, è ùn anu micca riposu ghjornu nè notte, chì aduranu. a bestia è a so maghjina, è quellu chì riceve a marca di u so nome.

  • Matteu 13:42 "Cum'è a erbaccia hè strappata è brusgiata in u focu, cusì serà à a fine di l'età. 41 U Figliolu di l'omu mandarà i so anghjuli, è sguasseranu da u so regnu tuttu ciò chì causa u peccatu è tutti quelli chì facenu u male. 42 Li ghjittaranu in u fornu ardente, induve ci sarà u piantu è u digrignamentu di i denti. 43 Allora i ghjusti brillaranu cum'è u sole in u regnu di u so Babbu.

Quellu chì hà l'arechje, chì sente.

  • Ebrei 10: 26-27 Perchè, s'è noi cuntinuemu à piccà deliberatamente dopu avè ricivutu a cunniscenza di a verità, ùn ci hè più un sacrifiziu per i peccati, ma una aspettazione spaventosa di u ghjudiziu, è una furia di focu chì cunsuma l'avversari. I prossimi versi spiegà chì ci hè una seconda risurrezzione induve tutti i morti anu risuscitatu a morte è u ghjudiziu seguitarà. U Gran Judiziu di u Tronu biancu. Revelation 20:11 È aghju vistu un gran tronu biancu, è quellu chì si pusò nantu à ellu, da a so faccia a terra è u celu fughjenu; è ùn hè statu trovu locu per elli. 12 È aghju vistu i morti, chjuchi è grandi, stanu davanti à Ghjehova ; è i libri sò stati aperti, è un altru libru hè statu apertu, chì hè u libru di a vita; 13 È u mare rinunziò i morti chì eranu in ellu ; è a morte è l'infernu anu livatu i morti chì eranu in elli, è sò ghjudicati ognunu secondu e so opere. 14 È a morte è l'infernu sò stati ghjittati in u lavu di focu. Questa hè a seconda morte. 15 È quellu chì ùn hè statu trovu scrittu in u libru di a vita, hè statu ghjittatu in u lavu di focu.

 

Tutta l'umanità hè "sottu à a lege" finu à ch'elli venenu in allianza per via di a fede in u Messia è ricevenu a salvezza per grazia per via di quella fede.

Essa "sottu a lege" significa sottu a pena di a lege, chì hè a morte. Questu hè ancu chjamatu a Legge di u Peccatu è a Morte (Rumani 8: 2). Paul dichjara un pocu prima in Rumani chì u salariu di u peccatu hè a morte (Rumani 6:23).       _cc781905- 5cde-3194-bb3b-136bad5cf58d_     

 

       _cc781905 -5cde-3194-bb3b-136bad5cf58d_      Yahweh

 

      _cc781905- 5cde-3194-bb3b-136bad5cf58d_     _cc781905-5cde- 3194-bb3b-136bad5cf58d_     _cc781905-5cde-3194- bb3b-136bad5cf58d_ Record di atti 

I frutti di u pentimentu sò azzioni visibili - spessu chjamati "opere" - chì mostranu chì una persona hà veramente cambiatu.

 

  • Rumani 7:7 Ebbè allora, suggerenu chì a lege di Diu hè piccatu? Di sicuru micca ! In fatti, era a lege chì m'hà dimustratu u mo peccatu. Ùn aghju mai avutu chì a brama hè sbagliata se a lege ùn avia micca dettu: "Ùn devi micca brama".

  • 1 Ghjuvanni 3: 4 Tutti quelli chì facenu una pratica di peccatu pratica ancu l'illegalità; u peccatu hè l'illegalità.

 

Ogni attu hè arregistratu in un libru, secondu Revelazione 20:12. Sti tistimunianzi sò perchè ogni bocca sarà chjusu, o firmatu, davanti à u nostru Criaturi; u nostru peccatu hè stabilitu. Cum'è sapete, secondu a Torah, ci vole à 2 à 3 tistimoni per stabilisce una materia è cundannà qualcunu à morte. Ma avete capitu chì questu include a nostra propria culpabilità cù u Babbu? Deuteronomiu 19:15 (ESV) Un unicu tistimone ùn hè micca abbastanza contr'à una persona per qualsiasi crimine o per qualsiasi sbagliu in cunnessione cù qualsiasi offense ch'ellu hà fattu. Solu nantu à l'evidenza di dui tistimoni o di trè tistimoni serà stabilitu un accusatu.

 

  • Sapemu chì dui tistimoni sò necessarii per stabilisce a nostra culpabilità. Cuntinuà. Rumani 3: 19-20 Avà sapemu chì tuttu ciò chì a lege dice, parla à quelli chì sò sottu à a lege, per chì ogni bocca pò esse fermata, è u mondu sanu pò esse ritenutu rispunsevuli di Diu. Perchè per l'opere di a lege, nisun omu ùn serà ghjustificatu in u so visu, postu chì da a lege vene a cunniscenza di u peccatu.

 

  • A quistione chì deve esse risposta prima hè, quale sò quelli chì sò "sottu a lege"?

Per u tempu, dichjaremu solu chì tutta l'umanità hè "sottu à a lege" finu à ch'elli venenu in allianza per via di a fede in u Messia è ricevenu a salvezza per grazia per via di quella fede.

 

  • Questu include ancu e Scritture induve Ghjehova ci hà dettu ch'ellu ci mandava un Messia per mezu di quale a salvezza serà pussibule. Ci impegnemu à quella verità, è poi campà a nostra vita cum'è s'ellu era veru dimustrà, o l'evidenza di ciò chì credemu esse verità. Fendu cusì hè l'esercitu di a nostra fede in a Parola; attraversu quella fede è da a grazia di Ghjehova, pudemu riceve a salvezza.

 

  • Dopu chì avemu a fede, dopu chì avemu capitu chì ci meritemu a morte è bisognu di u travagliu redentore di u Messia è trasfurmà a nostra fede in azzione (a nostra ubbidienza), ùn simu più sottu à a maledizione (legge di u peccatu è di a morte).

 

  • Prima avemu avutu a fede in u Messia, eramu sottu à a lege di u peccatu è di a morte (a malidizioni), ma dopu a fede ùn simu più sottu à a lege di u peccatu è di a morte.

 

  • Apocalisse 20:11-15 Allora aghju vistu un gran tronu biancu è quellu chì era pusatu nantu à ellu. Da a so prisenza a terra è u celu fughjenu, è ùn si trovanu locu per elli. È aghju vistu i morti, grandi è chjuchi, stanu davanti à u tronu, è i libri sò stati aperti. Allora hè statu apertu un altru libru, chì hè u libru di a vita. È i morti eranu ghjudicati da ciò chì era scrittu in i libri, secondu ciò chì avianu fattu. È u mare rinunziò i morti chì eranu in ellu, a Morte è l'Hades renditu i morti chì eranu in elli, è eranu ghjudicati, ognunu di elli, secondu ciò ch'elli avianu fattu. Allora a Morte è l'Ade sò stati ghjittati in u lavu di focu. Questa hè a seconda morte, u lavu di u focu è se u nome di qualcunu ùn hè statu trovu scrittu in u libru di a vita, hè statu ghjittatu in u lavu di focu. (119 ministeri)

 

Avete vistu chì? Tutti i nostri atti sò arregistrati in libri; quelli libri sò u sicondu tistimone. Tuttavia, una volta avemu a fede in u Messia, truvamu chì ùn simu più sottu à a pena di a lege perchè ellu hà pagatu quella pena. Eppuru, cumu pò esse? Ci sò sempre dui tistimunianzi, dunque ùn duvemu ancu merità a morte eterna ? Truvemu a risposta à sta quistione quandu guardemu Colossesi 2: 13-14. Colossesi 2: 13-14 È voi, chì erate mortu in i vostri debiti è in l'incircuncisione di a vostra carne, Diu hà fattu a vita cun ellu, chì ci hà pardunatu tutti i nostri peccati, annullendu u record di u debitu chì era contru à noi cù e so dumande legale. . Questu hà messu da parte, inchiodalu à a croce. Versu 13 cunfirma chì eramu morti in i nostri piccati, ma per mezu di u Messia i nostri piccati sò pardunati. Allora ... chì succede quandu i nostri peccati sò pardunati? U "registru di u debitu chì stava contru à noi" hè statu annullatu. Hè stata pagata da u Messia è inchiodata à l'arbre. Induve hè statu scrittu u record di stu debitu ? Hè statu scrittu in u libru induve tutti i nostri atti sò stati registrati, u sicondu tistimone chì stabilisce a nostra culpabilità. Una volta chì u record di u debitu hè pagatu, hè eliminatu da u nostru record; è avà simu senza macchia. Avà hè solu un tistimone ! Ùn pudemu micca esse messi à morte cù un solu tistimone ! Avemu avà a vita eterna ! U Messia hà pagatu a pena è cusì hà distruttu u cuntu di e nostre trasgressioni per ch'elli ùn pudianu più esse tenuti contru à noi !

 

  • U mutivu chì avè a fede in l'opere di u Messia ùn hè micca perchè a lege hè stata sguassata da noi cum'è certi credi chì Colossesi 2 insegna. A salvezza travaglia in e fruntiere o paràmetri stabiliti da a Torah perchè u sicondu tistimone necessariu per cundannà à a morte eterna hè statu eliminatu. Yehovah ùn opera micca fora di a so propria lege; s'ellu hà fattu, allora cumu pudemu crede chì duvemu o pudemu ancu esse chjamatu ghjustu.

 

  • U nostru Creatore hè maravigghiusu, perfettu, ghjustu, ghjustu è bonu. Ellu ci dà struzzioni chì detallanu cumu Ellu ci vole à campà cum'è un populu apartu. Cum'è un bonu babbu, quandu avemu rumpitu e regule, ci hè una penalità per questu; è hè un severu. Eppuru, perchè ellu ama tantu u so populu, hà ancu furnitu un modu in e so regule chì pudemu esse ramutati da quella punizione.

 

  • A so lege hè veramente perfetta; Dentru si trova tutta a so pruvisione per noi

 

  • Deuteronomiu 19: 15 "Ùn devi micca cundannà nimu per un crimine nantu à a tistimunianza di un solu tistimone. I fatti di u casu deve esse stabilitu da a tistimunianza di dui o trè tistimoni.

 

  • Galatians 3: 24-26 Allora, a lege era u nostru guardianu finu à chì Cristu hè vinutu, in modu chì pudemu esse ghjustificati da a fede. Ma avà chì a fede hè ghjunta, ùn simu più sottu un guardianu, perchè in Cristu Ghjesù (Messiah Yeshua) sì tutti figlioli di Diu, per via di a fede. A "legge di u peccatu è di a morte" scorta, o ci porta, à Cristu, indicà chì simu in schiavitù / sottu a malidizioni. Ùn hè finu à chì a "legge di u peccatu è di a morte" ci insegna chì simu maledetti è in schiavitù, chì pudemu vene à u Messia in fede cum'è u nostru Salvatore. Senza quella cunniscenza ùn avemu micca raghjone per vene à ellu.

  1. Dunque, avemu bisognu di a "malidizzioni di a lege" o di a "legge di u peccatu è di a morte" per insignà chì simu in schiavitù (sottu u peccatu - Rumani 3:20) per "escortà" à u Messia.

  2. Hè per insignà à avè a fede è a fiducia in a so grazia perfetta cum'è a pratica perfetta di a Parola fatta carne chì hè diventata a malidizzione per noi nantu à quellu arbre. Galati 3:25 Ma avà chì a fede hè ghjunta, ùn simu più sottu un guardianu.

  3. Avà hè u tempu di ricurdà torna à quella definizione di fede. Una parte di a fede hè di crede chì ciò chì a Parola ci dice hè vera. A Parola, chì include a Torah o a Legge di Diu, ci mostra chì ci meritemu a morte perchè avemu piccatu è chì u Babbu hà un modu per noi per esse salvatu da quella morte?

  4. Questu modu hè attraversu a fede in u Messia, a Parola. In altri palori, u modu per noi per esse salvatu hè di crede chì avemu piccatu è meriteghja a morte perchè a Parola dice cusì. Avemu cunfidenza chì ciò chì u Babbu ci hà dettu hè vera, chì per esse ghjustu avemu da seguità a so Parolla, è dopu a facemu.

  5. Questu include ancu e Scritture induve Ghjehova ci hà dettu ch'ellu ci mandava un Messia per mezu di quale a salvezza serà pussibule. Ci impegnemu à quella verità, è poi campà a nostra vita cum'è s'ellu era veru dimustrà, o l'evidenza di ciò chì credemu esse verità. Fendu cusì hè l'esercitu di a nostra fede in a Parola; attraversu quella fede è da a grazia di Ghjehova, pudemu riceve a salvezza.

  6. Dopu chì avemu a fede, dopu chì avemu capitu chì ci meritemu a morte è bisognu di u travagliu redentore di u Messia è trasfurmà a nostra fede in azzione (a nostra ubbidienza), ùn simu più sottu à a maledizione (legge di u peccatu è di a morte).

  7. Prima avemu avutu a fede in u Messia, eramu sottu à a lege di u peccatu è di a morte (a malidizioni), ma dopu a fede ùn simu più sottu à a lege di u peccatu è di a morte. A lege di u peccatu è a morte hè u tutore, u guardianu. In novu, per una discussione più dettagliata di questu tema, per piacè vede i nostri insegnamenti

  8. "U tutore ùn hè più necessariu perchè ùn simu più "sottu a lege" (di u peccatu è di a morte).

  9. Quandu venemu in a fede, avemu capitu chì u Messia hà pagatu a pena di a lege per noi. Avete cuminciatu à vede cumu si travaglia tuttu inseme? A Torah hè stata data per definisce per noi ciò chì era u peccatu, ci hè una pena per u piccatu chì hè a morte. Nimu pò esse messi à morte, salvu chì ci sò dui tistimoni. Ghjehova stessu hè un tistimone. Ma chì hè u sicondu?

 

  • Revelation 21:1 È aghju vistu un novu celu è una nova terra; è ùn ci era più mare.2 Eiu Ghjuvanni vidia a cità santa, a nova Ghjerusalemme, falà da Diu da u celu, preparata cum'è una sposa adornata per u so maritu 3 È aghju intesu una gran voce da u celu chì diceva : U tabernaculu di Diu hè cù l'omi, è ellu abitarà cun elli, è seranu u so populu, è Diu stessu serà cun elli, è serà u so Diu. 4 È Diu asciugherà tutte e lacrime da i so ochji ; è ùn ci sarà più morte, nè dulore, nè chianci, nè ci sarà più dolore, perchè e cose prima sò passate.

  • Isaia 65:17 "Eccu, crearaghju novi celi è una nova terra. L'anziane cose.

ùn sarà micca ricurdatu, nè venenu in mente

Titulu grossu

bottom of page