Language
Al di là di un dubbitu ragionevule
If you don't listen and respond, it is because you don't belong to Yehovah." John 8:47
The True Gospel
Matthew 3:2 “Repent [change your inner self—your old way of thinking, regret past sins, live your life in a way that proves repentance; seek God's purpose for your life], for the kingdom of heaven is at hand.”
Yeshua said to them, "I must preach the kingdom of Yehovah to the other cities also, because for this purpose I have been sent." But he answered and said to them, “I am not sent except to the sheep that have strayed from the house of Israel.”
U veru Vangelu
Nisuna parte in l'Scrittura ùn dice Yeshua chì l'evangelu hè di ellu chì vene à more per i nostri peccati.
Chì hà predicatu Yeshua?
Parechje seranu sconvolti per sapè chì a Bibbia definisce l'evangelu in modu diversu da ciò chì anu sempre dettu. Una lettura approfondita mostra chì l'accettà u sangue di Cristu in pagamentu di i nostri peccati - cum'è fundamente impurtante cum'è hè - ùn hè in realtà micca u focu di a "bona nutizia" chì hà purtatu è chì l'apòstuli cuntinuavanu à pridicà. In più di mori per i nostri peccati, Yeshua hè ghjuntu à a terra cum'è un messaggeru di Ghjehova u Babbu:
A bona nutizia hè chì Ghjehova hà urdinatu à Yeshua per annunzià a venuta di u so regnu quì nantu à a terra.
-
Ghjuvanni 8:38 Parlu di ciò chì aghju vistu cù u mo Babbu, è fate ciò chì avete intesu da u vostru babbu.
-
Ghjuvanni 12: 49-50 Perchè ùn aghju micca parlatu nantu à a mo propria autorità, ma u Babbu chì m'hà mandatu m'hà datu ellu stessu un cumandamentu - chì dì è chì parlà. 50 È sò chì u so cumandamentu hè a vita eterna. Ciò chì dicu, dunque, dicu cum'è u Babbu m'hà dettu ".
-
Ghjuvanni 14:24 Quellu chì ùn mi ama ùn guarda micca e mo parolle. È a parolla chì vo sente ùn hè micca a meia, ma i Babbi chì m'hà mandatu.
-
Luke 4:43 Yeshua li disse: "Devu pridicà u regnu di u Signore à u Signore.
altre cità ancu, perchè per questu scopu sò statu mandatu ".
Mentre chì Yeshua era categuricamente l'individuu più impurtante chì hà mai marchjatu sta terra, a Bibbia mostra chjaramente chì l'evangelu purtatu da Yeshua ùn era micca solu di ellu stessu. Leghjite e so dichjarazioni, è pruvate questu per voi stessu:
-
Matteu 9:35 Yeshua passava per tutte e cità è i paesi, insignendu in e so sinagoghe, predicendu u Vangelu di u regnu, è guarì ogni malatia è malatia. 36 Quand'ellu vide a folla, fù commossu di cumpassione per elli, perchè eranu inghjuliati è impotenti, cum'è pecure senza pastore.…
-
Marcu 1:14-15 Dopu chì Ghjuvanni fù messu in prigiò, Ghjesù ghjunse in Galilea, predicendu
u Vangelu di u Regnu di Diu, è dicendu: "U tempu hè cumpletu, è u Regnu di Diu hè vicinu. Pentite, è crede in u Vangelu".
43
-
Luke 8:1 Dopu, dopu, Ghjesù andò per ogni cità è paese, predicendu è purtendu a bona nova [vangelu] di u regnu di Diu.
-
Luke 16:16 A lege è i prufeti eranu finu à Ghjuvanni. Da quellu tempu, u regnu di Diu hè statu pridicatu, è tutti s'impegnanu.
-
Matteu 24:14 È hè più faciule per u celu è a terra per passà chè per un titulu di a lege per fallu. È stu Vangelu di u regnu serà pridicatu in tuttu u mondu cum'è un tistimunianza à tutte e nazioni, è dopu vene a fine.
L'annunziu di "bona nutizia" - a megliu nutizia chì puderia esse intesa oghje - chì u Babbu hà datu per mezu di Yeshua, era di u so Regnu chì hè statu stabilitu nantu à a terra. Chì ghjè un regnu ?
Hè essenzialmente una nazione, cù tutti i so citadini, a terra è e lege, guvernata da un guvernu. In l'usu biblicu, un regnu pò ancu significà una famiglia da un parente unicu cultivatu in una nazione.
Un regnu hà quattru elementi basi:
-
un rè, un capu supremu o un agentu di guvernu;
-
u tarritoriu, cù u so locu specificu è e linee di cunfini definite;
-
suggetti o citadini in quella giurisdizione territuriale;
-
e liggi è una forma di guvernu per via di quale a vulintà di u guvernatore hè esercitata. Sè avemu ignurà unu di sti elementi essenziali-s'è no ignurà u missaghju chì Yeshua purtatu da u Babbu-avemu una fede distorted, unu chì ùn purterà salvezza.
Quale Sarà Re ?
Ùn ci pò esse dubbitu chì u Rè di u Regnu di Diu serà Yeshua. Ancu s'ellu ùn hà micca esercitatu alcuna autorità civile mentre era nantu à a terra, quandu ellu torna, serà "Rè di rè è Signore di signori" I Timothy 6:15; Revelazione 19:16; 17:14).
L'altri prufeti anu ancu predicatu di un rè chì vene, micca solu d'Israele è Ghjuda, ma ancu stendu à u mondu sanu. Isaia ci dice:
Perchè à noi un Figliolu hè natu, à noi un Figliolu hè datu; è u guvernu sarà nantu à a so spalla. È u so nome serà chjamatu Meravigliu, Cunsigliu, Diu putente, Babbu eternu, Principe di a pace. Di l'aumentu di u so guvernu è di a pace ùn ci sarà fine, nantu à u tronu di David è sopra u so regnu, per urdinà è stabiliscenu cù ghjudiziu è ghjustizia da quellu tempu in avanti, ancu per sempre. U zelu di u Signore di l'armata farà questu. (Isaia 9: 6-7)
Induve serà stabilitu u Regnu ? Una falsità dominante chì Satana hà impostu à l'umanità hè a crede chì l'ànima va in u celu dopu a morte. Parechje persone assume chì a frasa Regnu di Diu hè sinonimu di u celu, ma a Bibbia insegna chì quandu Yeshua torna, u Regnu di Diu serà stabilitu nantu à a terra!
Prima, nutate cumu a Bibbia refuta cumplettamente a nuzione di "andà in u celu" dopu a morte. Petru dice à a folla u ghjornu di Pentecoste: "Omi è fratelli, lasciami parlà liberamente à voi di u patriarca David, chì hè mortu è intarratu, è a so tomba hè cun noi finu à oghje.
.. Perchè David ùn hà micca ascendutu in i celi "(Atti 2: 29, 34). Stu "omu dopu à u core di Diu" ùn hè micca in u celu, ma ancu in a tomba! U nostru Salvatore cunfirma questu in
-
Ghjuvanni 3:13: "Nimu ùn hè ghjuntu à u celu, ma quellu chì hè falatu da u celu, vale à dì u Figliolu di l'omu chì hè in u celu".
-
Ecclesiaste 9: 5,10 I santi morti di l'Anticu è di u Novu Testamentu dormenu in e so tomba, aspittendu a risurrezzione - senza cuscenza.
-
Job 14: 14-15 Job descrive l'aspittà di a risurrezzione in questu modu: "Se un omu mori, hà da campà di novu? Tutti i ghjorni di u mo serviziu duru, aspittaraghju, finu à chì u mo cambiamentu vene. rispondimi.
-
Apocalisse 5:10, "E li avete fattu un regnu (razza reale) è sacerdoti à u nostru Diu, è regnaranu nantu à a terra!"
-
Apocalisse 11:15 Allora u settimu ànghjulu sonò: È ci era una voce forte in u celu, chì dicenu; "I regni di stu mondu sò diventati i regni di u nostru Ghjehova è u so Figliolu, è ellu regnerà per sempre è per sempre!"
-
Revelazione 21:21. È aghju vistu un novu celu è una nova terra, perchè u primu celu è a prima terra era passatu. Inoltre ùn ci era più mare. Allora eiu, Ghjuvanni, aghju vistu a cità santa, a Nova Ghjerusalemme, falà da u celu da Diu, preparata cum'è una sposa adornata per u so maritu. È aghju intesu una voce forte da u celu chì diceva: "Eccu, u tabernaculu di Diu hè cù l'omi, è ellu abitarà cun elli, è seranu u so populu. Diu stessu serà cun elli è serà u so Diu. È Diu sguasserà. caccià ogni lacrima da i so ochji, ùn ci sarà più morte, nè dolore, nè chianci, ùn ci sarà più dolore, perchè e cose prima sò passate.
…
-
Revelazione 21: 1 Quellu chì vincerà eredite tutte e cose, è seraghju u so Diu, è ellu serà u mo figliolu. " Quale sò i Sughjetti è i Cittadini di u Regnu ? Ancu s'è u mondu sanu serà guvernatu da Yeshua quand'ellu stabilisce u Regnu in a terra, micca tutti nantu à a terra sarà un citadinu di quellu Regnu.Ognunu sarà sottumessu à u Rè di i rè, ma micca tutti sò entrati in quellu Regnu spirituale.
-
Ghjuvanni 3:3 Yeshua hà revelatu sta verità à Nicodemu. Quandu Nicodemu ghjunse à ellu di notte, Yeshua li disse: "U più sicuru, vi dicu, à menu chì unu hè natu di novu, ùn pò micca vede u regnu di Diu".
-
I Corinti 15:50. Paul hà dettu à i Corinti "a carne è u sangue [umani mortali] ùn ponu micca eredite u regnu di Diu; nè a corruzzione eredite l'incorrupzione" Mentre avemu un corpu fisicu, carne è sangue, pudemu esse eredi di u Regnu, ma ùn pudemu micca entre. pienamente in u Regnu, nè pudemu vede, finu à chì diventemu spiritu - datu un corpu gloriosu cumpostu di spiritu in a risurrezzione.
Questu significa chì, ancu s'è tutta l'umanità serà sottumessu à u Regnu chì Yeshua guvernarà nantu à a terra, ùn saranu micca necessariamente una parte di questu.
Matteu 25: 31-34 Quandu u Figliolu di l'omu vene in a so gloria, è tutti i santi anghjuli cun ellu, allora ellu si mette nantu à u tronu di a so gloria. Toutes les nations seront rassemblées devant lui, et il les séparera les unes des autres, comme un berger sépare ses brebis des chèvres. È ellu metterà e pecure à a manu diritta, ma i capri à a manca. Allora u Rè dicerà à quelli chì sò à a so manu diritta: "Venite, benedetti di u mo Babbu, eredite u regnu preparatu per voi da a fundazione di u mondu". U Regnu di Diu, dunque, serà guvernatu da Yeshua, è serà ereditatu da quelli chì sò stati glurificati dopu esse risuscitati da i morti. I santi risuscitati - i citadini di u Regnu di Diu - guvernaranu inseme
Yeshua nantu à i populi restanti di a terra (Daniel 7:27; II Timothy 2:12; Revelation 2:26-28; 5:9-10; 20:4-6; 22:5). Chì sò e Leggi di u Regnu ?
-
Ghjudici 21:25. A lege hè solu una guida per e persone à seguità per assicurà a coesione, l'accordu è a pace in e relazioni civili è interpersonali. Senza un standard capitu, infurzatu da un regnu sovranu, ognunu agisce secondu u so propiu capriccio o desideriu, è nunda di bonu o di valore ùn saria pruduttu. U Regnu di Diu ùn hè micca sfarente.
-
I Corinthians 14:33 Diu ùn hè micca l'autore di cunfusione. U so Regnu serà pacificu è urdinatu perchè tutti quelli chì entreranu in ellu si sò vuluntariamente sottumessi à a lege - i cumandamenti - di Diu. Diu ùn averà nimu in u so Regnu chì dimustrà, da u mudellu di a so vita, ch'ellu ùn ubbidrà micca.
-
(Matteu 7: 21-23; Ebrei 10: 26-31). Apocalisse 12:17 descrive i santi cum'è quelli "chì guardanu i cumandamenti di Diu è anu a tistimunianza di Yeshua.
Queste duie dichjarazioni - amassi à Diu è amassi u vostru vicinu cum'è sè stessu - incapsulate i primi quattru è l'ultimi sei cumandamenti rispettivamente. I cumandamenti solu definiscenu più cumu amà à Diu è amà l'omu. Amemu à Diu in generale, mettendulu prima, per ùn aduttà l'aiuti fisichi in adurà ellu, per ùn purtendu u so nome in vanu, è per mantene u sabatu di u settimu ghjornu santu. Amemu l'omu, in generale, onorendu i nostri genitori, micca assassinendu, micca adulteriu, micca arrubbatu, micca mentindu, è micca brama.
-
Ghjuvanni 14:15 "Se mi amate, guardate i mo cumandamenti. "Quellu chì hà i mo cumandamenti è i guarda, hè quellu chì mi ama. mè stessu à ellu ". "Se qualchissia mi ama, guardarà a mo parolla, è u mo Babbu l'amerà, è avemu da vene à ellu è facemu a nostra casa cun ellu. Quellu chì ùn mi ama ùn guarda micca e mo parolle, è a parolla chì sente. ùn hè micca u mio, ma i babbi chì m'hà mandatu ".