top of page
Paul Said
Calling all pastors Paul said that there is only one Gospel and those teach a differnt one are under a curse
Whoever beleives in the Son has enternal life whoever does not obey the Son shall not see life but the wraph of God remains on Him

Paul hà dettu:

 

 

Corinthians 11:1 Imitatemi, cum'è ancu imitate à Cristu.

 

Deuteronomiu 7:9 Sapete dunque chì u Signore, u vostru Elohim, hè Diu, u Diu fedele chì guarda l'allianza è l'amore fermu cù quelli chì l'amanu è guardanu i so cumandamenti, finu à mille generazioni.

Rumani 2: 13 "Perchè ùn l'auditori di a Legge ùn sò micca ghjustu à a vista di Ghjehova, ma quelli chì facenu a Legge seranu ghjustificati"

Deuteronomiu 4:8 E quale hè una nazione cusì grande, chì hà statuti è ghjudizii cusì ghjustu cum'è tutta sta lege chì vi aghju presentatu oghje ?

Prima di rivisione l'infurmazioni chì prova fora di un dubbitu raghjone chì Paul ùn hè micca insignatu contru à a lege. Stop è leghje u Deuteronomiu è Rumani di novu. Disse à mille generazioni.

Atti 24:14 Ma questu vi cunfessu, chì secondu a Via, ch'elli chjamanu una setta, adurà u Diu di i nostri babbi, crede tuttu ciò chì hè stabilitu da a Legge è scrittu in i Prufeti: Ogni volta chì vedemu, Paul parla. contru à a lege, pudete mette in una di duie categurie.

Si parla sia di e tradizioni è duttrine di l'omi, di a lege di l'omu, di a lege orale, sia di a lege greca, hè ciò ch'elli anu fattu per mette l'omu in schiavitù.

O si parla di a punizione quandu vi rompe a lege, a servitù vene nantu à voi chì hè u risultatu di u peccatu; a lege di u peccatu è a morte, chì Yeshua hà chjappu à a croce.

A maiò parte di noi ùn hà mai saputu chì ci sò 7 Leghji ma quì ci sò; Paul parla in i so scritti. A Legge di Diu Rumani 3:31 1 Allora annullemu a lege per via di a fede ? Diu ùn ci vole, sì, stabilimu a lege.

A Legge di u Peccatu Rumani 7:23 Ma vecu un'altra lege in i mo membri, in guerra contr'à a lege di a mo mente è mi porta in captivity à a lege di u peccatu chì hè in i mo membri.

A Legge di u Spìritu Rumani 8:2 Per mezu di Cristu Ghjesù, a lege di u Spìritu chì dà a vita vi hà liberatu da a lege di u peccatu è di a morte.

A Legge di a Fede Rumani 3:27 Allora annullemu a lege per via di a fede ? Diu ùn ci vole, sì, stabilimu a lege.

A Legge di Ghjustizia Rumani 9:31 u populu d'Israele, chì hà perseguitu a lege cum'è a via di a ghjustizia, ùn hà micca ghjuntu u so scopu.

A Legge di Cristu 1 Corinti 9:21 quelli chì ùn anu micca a lege, sò diventatu cum'è quellu chì ùn hà micca a lege (ma ùn sò micca liberu da a lege di Diu, ma sò sottu à a lege di Cristu), per vince quelli chì ùn anu micca a lege.

 

 

 

A lege di u peccatu è di a morte Rumani 8:2 per mezu di Cristu Ghjesù, a lege di u Spìritu chì dà a vita vi hà liberatu da a lege di u peccatu è di a morte.

Numeri 23:19 "Diu ùn hè micca un omu chì menti, nè un figliolu di l'omu, chì si repenti; hà dettu, è ùn hà micca fattu? ?

1 Corinthians 3:3 Perchè Diu ùn hè micca l'autore di cunfusione, ma di pace, cum'è in tutte e chjese di i santi. Ghjuvanni 10:35 S'ellu li chjamò dii, à i quali a parolla di Diu hè ghjunta, è l'Scrittura ùn pò esse scunfitta.

1 Ghjuvanni 3:4 Quellu chì dice: "U cunnoscu, è ùn guarda micca i so cumandamenti, hè un bugiardariu, è a verità ùn hè micca in ellu".

Ecclesiastes 12:14 Sentemu a cunclusione di tutta a materia: teme à Diu, è guardate i so cumandamenti, perchè questu hè tuttu u duvere di l'omu.

1 Ghjuvanni 3:4 Tutti quelli chì praticanu u peccatu praticanu ancu l'illegalità. In verità, u peccatu hè l'illegalità.

Salmu 19: 7 A lege (Torah) di u Signore hè perfetta, ristabilisce l'anima; A tistimunianza di u Signore hè sicura, rende sàviu i simplici

Salmi 19: 8 I precetti di u Signore sò ghjusti, chì rallegranu u core; U cumandamentu di u Signore hè puru, illumina l'ochji.

Pruverbi 10: 8 I precetti di u Signore sò ghjusti, chì rallegranu u core; U cumandamentu di u Signore hè puru, illumina l'ochji.

1 Timothy 1:8 Avà sapemu chì a Legge hè bona, s'ellu si usa legittimamente

Esodu 20:2 Sò u Signore, u to Diu, chì t'aghju purtatu fora di a terra d'Eggittu, da a casa di schiavitù.

Atti 17:10 Allora i fratelli mandò subitu Paulu è Silas via di notte in Berea. Quandu sò ghjunti, si n'andò in a sinagoga di i Ghjudei. 11 Quessi eranu più ghjusti chè quelli di Tessalonica, perchè ricevevanu a parolla cun tutta prontezza, è cercavanu ogni ghjornu in e Scritture per sapè s'ellu era cusì. (l'unicu scritture ch'elli avianu eranu l'Anticu Testamentu)

Galati 3:10 Perchè tutti quelli chì sò di l'opere di a lege sò sottu à a maledizione; perchè hè scrittu: "Maledetto hè quellu chì ùn cuntinueghja micca in tutte e cose chì sò scritte in u libru di a lege, per fà. "Ma chì nimu hè ghjustificatu da a lege in vista di Diu hè evidenti, perchè "u ghjustu camperà da a fede. "Eppuru a lege ùn hè micca di fede, ma "l'omu chì li faci camperà per elli. "Cristu ci hà liberatu da a malidizzione di a lege, diventendu una maledizione per noi (perchè hè scrittu: "Maledetti sò tutti quelli chì sò appiccicati à un arbre"), affinchì a benedizzione d'Abrahamu vene nantu à i pagani in Cristu Ghjesù, chì pudemu riceve a prumessa di u Spìritu per mezu di a fede. Rumani 8:2 perchè per mezu di Cristu Yeshua, a lege di u Spìritu chì dà a vita vi hà liberatu da a lege di u peccatu è di a morte.

Atti 24:14 "Ma questu vi cunfessu, chì secondu a Via ch'elli chjamanu una setta, cusì adurà l'Elohim di i mo babbi, crede in tuttu ciò chì hè scrittu in a Legge è in i Prufeti. Atti 25:8. - mentre ch'ellu rispose per ellu stessu: "Nè contru à a Legge di i Ghjudei, nè contru à u tempiu, nè contru à Cesare ùn aghju offensu in nunda".

Atti 18:21 - ma s'hè allughjatu da elli, dicendu: "Devu da tutti i mezi di mantene sta festa chì vene in Ghjerusalemme; ma torneraghju à voi, u Signore vulendu". È partiu da Efesu.

Rumani 7:16 È s'è aghju fattu ciò chì ùn vogliu micca, ammetta chì a Legge hè bona.

Rumani 7:25 - Ringraziu à Ghjehova - attraversu Yeshua u Messia u nostru Maestru! Allora, cù a mente, eiu stessu serve a Legge di Ghjehova, ma cù a carne a Legge di u peccatu.

Matthieu 23:1 Alors Jésus parla à la foule et à ses disciples : 2 « Les scribes et les Pharisiens

siate à u postu di Mosè. 3 Allora pratica è osservate tuttu ciò chì vi dicenu. Ma ùn fate micca ciò chì facenu, perchè ùn praticanu micca ciò chì predicanu

Galatians 5:17 Perchè a carne brama ciò chì hè contru à u Spìritu, è u Spìritu ciò chì hè cuntrariu à a carne. Sò opposti unu à l'altru, perchè ùn fate micca ciò chì vulete. 18 Ma s'è tù sì guidatu da u Spìritu, ùn site micca sottu à a Legge. 19 L'atti di a carne sò evidenti: immoralità sessuale, impurità è disgrazia; …

 

Cum'è leghjite in i versi, Paul rende ancu chjaru, sè vo site guidatu da u spiritu, ùn site micca sottu à a lege, (guardendu questu in mente u peccatu hè trasgressione di a lege).

Dunque, sè ùn site micca guardatu e lege è i statuti di Ghjehova, site sottu à a lege, perchè ùn ci hè nisuna lege contru à mantene e so lege, ma a violazione hè una altra storia. Sè vo site veramente guidatu da u spiritu chì vulete piacè è ubbidì à u vostru babbu celeste.

 

Salmu 119: 1 Beati quelli chì i so modi sò irreprensibili, chì caminanu secondu a lege di u Signore

Ezekiel 36:26-27 Vi daraghju un core novu è mette un spiritu novu in tè; Ti caccià da voi u vostru core di petra è vi daraghju un core di carne. È vi metteraghju u mo Spìritu in tè è vi moveraghju à seguità i mo decreti è attenti à mantene e mo lege.

Jeremiah 31:33 Ma questu hè u pattu chì aghju da fà cù a casa d'Israele dopu à quelli ghjorni, (Eternu) dice l'Eternu: Mi metteraghju a mo lege in a so mente è a scrive in i so cori. è seraghju u so Diu, è seranu u mo populu.

Galati 3: 2: Per tutti voi chì sò stati battezzati in Cristu, avete vistutu cù Cristu. 28

Ùn ci hè nè Ghjudeu nè Grecu, schiavu nè liberu, masciu nè femina, perchè sì tutti unu in Cristu Yeshua 29 È s'è tù appartene à Cristu, allora sì a sumente è l'eredi d'Abrahamu secondu a prumessa.…

Efesini 2:11 Dunque, ricordate chì prima voi chì site pagani (cristiani) in a carne è chjamati incircuncisi da a cusì chjamata circuncisione (chì hè fatta in u corpu da e mani umane) - 12 ricordate chì in quellu tempu erate separati da Cristu. alienatu da a cumuna d'Israele, è straneri à i patti di a prumessa, senza speranza è senza Diu in u mondu. 13 Ma avà, in Cristu Yeshua, tù chì una volta eravate luntanu, avete statu avvicinatu per via di u sangue di Cristu... (Sì un Cittadinu d'Israele, ubligatoriu di guardà tutte e struzzioni è e lege di Ghjehova. Sò un Ghjudeu spirituale.

Rumani 11:23 È s'ellu ùn persiste micca in l'incredulità, saranu innestati, perchè Diu hè capaci di injertà di novu.

Eccu un paragone trà i Farisei è a Chjesa muderna:

(119 Ministeri)

Sicondu i Farisei:

A Legge Orale era u "filtru di a verità" chì era appiicata à tutte e Scritture, è hè sempre utilizatu da u Ghjudaismu Rabbinicu finu à questu ghjornu. L'unica vera interpretazione di tutta l'Scrittura puderia esse ottenuta attraversu stu filtru.

Stu filtru ignorava Scrittura contradictoria.

Se una Scrittura ùn si adattava, anu cuncocendu qualchì metudu di interpretazione scritturale per fà adatta o spiegà.

E sette règule di Hillel, e tredeci regule d'Ismaele, e trentaduie regule d'Eliezer Per mezu di una torsione esperta, a Scrittura puderia esse fatta per dì ciò chì vulianu.

Qualchissia chì ùn era d'accordu era chjamatu paganu, blasfemu o ereticu

Sicondu a Chjesa muderna: A duttrina "senza lege" hè u "filtru di a verità" chì hè appiicata à tutta l'Scrittura. L'unica vera interpretazione di tutte e Scritture pò esse ottenuta attraversu stu filtru.

Stu filtru ignora l'Scrittura contradictoria.

Se una Scrittura ùn hè micca adatta, cuncocenu qualchì metudu di interpretazione scritturale per fà adatta o spiegà.

Rivelazione Progressiva, Dispensazionalismu, Supersessioni, Teologia di l'Alleanza,

Ultra-dispensazionalismu

E tradizioni di a chjesa è i babbi di a chjesa diventonu più impurtanti di l'Scrittura.

Ancu e tradizioni cù l'urighjini chjaramente dubbitu ponu esse trascurati dicendu: "Ùn hè micca ciò chì significa.

à mè," o "Hè un misteru." "Hè l'intenzione di u core chì conta" (Natale è Pasqua Per mezu di una torsione esperta, a Scrittura pò esse fatta per dì ciò chì hè necessariu.

Jeremiah 17: 9 "Quale pò capisce u core umanu? Ùn ci hè nunda d'altru cusì ingannatu; hè troppu malatu per esse guaritu.

CONCLUSIONI A duttrina "senza lege" hà pigliatu i scritti "diffici di capiscenu" di Paulu è l'hà interpretatu per significà chì e lege di Diu datu per mezu di Mosè ùn sò più, è in questu, anu elevatu l'insignamenti di Paul sopra à l'insignamentu di Yeshua è u assai parolle di Diu. U filtru chì deve esse usatu hè chì Diu ùn cambia micca, ùn hè micca un Diu di cunfusione, ùn minti micca, o chì l'Scrittura ùn pò micca esse rottu, è hè tuttu u duvere di l'omu di mantene tutti i so cumandamenti.

Yeshua hè u Messia, micca Paul! A salvezza vene per Yeshua, micca Paul!

Avemu da seguità u Vangelu di Cristu, micca u Vangelu di Paul ! Questu ùn hè micca faciule! I scritti di Paul sò HARD à capisce; l'apòstulu Petru hà dettu cusì ! Avemu da capisce chì i scritti di Paul ùn sò micca esenti da queste verità scritturi. Ùn pudemu micca ignurà o torce i so scritti difficili per fà li sustene e duttrine amate è longu. "Ùn aghju micca pussutu cuncilià" a lege ùn deve esse seguita da i credenti muderni cù l'Scrittura.

 

 L'unica cunclusione ch'e aghju pussutu ghjunghje, senza andà contr'à l'Scrittura, hè chì a lege hè sempre in vigore per i credenti muderni, micca cum'è una cundizione di salvezza, ma cum'è un riflessu di cumu u Babbu ci vole à esse un populu santu è dispostu, è fora di amore è ubbidienza à ellu. "119 Ministries www.TestEverything.net Tenendu in mente ciò chì Petru hà dettu nantu à e lettere di Paul 2 Petru 3: 16 Scrive cusì in tutte e so lettere, parlendu in elli di tali cose. Certi parti di e so lettere sò difficiuli di capiscenu, chì persone ignoranti è inestabile distorte, cum'è facenu u restu di l'Scritture, à a so propria distruzzione. 17 Dunque, amati, postu chì sapete dighjà queste cose, state attenti à ùn esse purtatu da l'errore di l'iniquiti, è ùn cascà da u vostru statu sicuru.

Atti 24 Pigliate questi omi, purificatevi cun elli, è pagate e so spese per pudè esse rasate a testa. Allora tutti sapanu chì ùn ci hè micca verità à questi rumori nantu à voi, ma chì ancu vive in ubbidienza à a Legge. Matteu 5:19 Quelqu'un donc qui violera l'un de ces moindres commandements, et qu'il enseignera ainsi à l'homme, il sera appelé le plus petit dans le regnu des cieux ; celu. Matteu 15:14 Ignorateli! Sò guide cechi. Sì un cecu conduce un cecu, tutti dui cascànu in una fossa.

Osea 4; 6 U mo populu hè distruttu per mancanza di sapè. Perchè avete rifiutatu a cunniscenza,

Aghju ancu ricusatu da esse u mo prete. Siccomu avete scurdatu di a lege di u vostru Diu, scurdaraghju ancu i vostri figlioli. E Benedizzioni di l'Ubbidienza Deuteronomiu 28: 1 "Avà serà, se ubbidite diligentemente à u Signore, u vostru Diu, attentendu à fà tutti i so cumandamenti chì vi mandu oghje, u Signore, u vostru Diu, vi metterà altu sopra à tutte e nazioni di u paese. terra.

 

Verità o bugie

Quellu chì ùn ubbidisce micca à u Figliolu ùn vede micca a vita. Ghjuvanni 3:36

Quandu risponde à queste dumande, tenete in mente chì ghjudicate u caratteru di Diu.

  1. A parolla di Diu si cuntradisce?

  2. A parolla di Diu ferma per sempre?

  3. Diu faci qualcosa senza revelà per mezu di i so prufeti prima?

  4. Diu menti?

  5. Diu cambia a so mente?

  6. Diu sempre mantene e so prumesse?

Parola di Diu

  • 1 Corinthians 14:33 Perchè Diu ùn hè micca l'autore di cunfusione, ma di pace, cum'è in tutte e chjese di i santi.

  • Isaia 40:8 L'erba si secca, u fiore sbiadisce, ma a parolla di u nostru Diu ferma per sempre. ● Ghjuvanni 10:35 S'ellu li chjamò dii, à i quali a parolla di Diu hè ghjunta, è l'Scrittura ùn pò micca esse rumpia:

  • 1 Petru 1:25 Ma a parolla di u Signore dura per sempre. È questu hè a parolla chì da u Vangelu vi hè pridicatu.

  • Amos 3: Di sicuru, u Signore Diu ùn farà nunda, ma revela u so sicretu à i so servitori, i prufeti.

  • Numeri 23:19 Diu ùn hè micca un omu, cusì ùn menti micca. Ùn hè micca umanu, cusì ùn cambia micca a so mente. Hà mai parlatu è hà fiascatu à agisce ?

Avete da cuntinuà à seguità a chjesa chì dice chì l'Scrittura hè cambiata o eliminata, o seguite à Diu chì dice chì l'Scrittura ùn pò esse rotta?

L'Scrittura dice in Marcu 7:19

  • "Perchè ùn entre micca in u so core, ma in u so stomacu, è dopu fora di u corpu." A duttrina di a Chjesa hà aghjustatu u seguitu à l'Scrittura "In dicendu questu, Ghjesù hà dichjaratu tutti l'alimenti puliti".

Pensate à questu: Se Ghjesù hà dettu questu, ùn puderia micca esse u nostru Salvatore. Peccaria, rompendu u cumandamentu di Diu in quantu à l'istruzzioni dietetica. Siate nantu à a vostra guardia, s'ellu scontru qualsiasi versu chì cunflitti cù tutte l'altri Scritture. Sicondu a Chjesa muderna: (119 Ministeri)

A duttrina "senza lege" hè u "filtru di a verità" chì hè appiicata à tutta l'Scrittura.

A so unica interpretazione vera di tutte e Scritture pò esse ottenuta attraversu stu filtru. Sapete chì certi interpreti anu i stessi preghjudizii. Stu filtru ignora l'Scrittura contradictoria. E tradizioni di a chjesa è i babbi di a chjesa diventonu più impurtanti di l'Scrittura. Ancu e tradizioni cù l'urighjini chjaramente dubbitu ponu esse trascurati dicendu: "Ùn hè micca ciò chì significa per mè", o "Hè un misteru". "Hè l'intenzione di u core chì conta"

(Natale è Pasqua) Per mezu di una torsione esperta, a Scrittura pò esse fatta per dì ciò chì hè necessariu.

  • Ghjacumu 1:22 Ma micca solu à sente a parolla di Diu. Duvete fà ciò chì dice.

Altrimenti, vi ingannate solu.

  • Luke 6:46 "Perchè mi chjamate "Signore, Signore", è ùn fate micca ciò chì vi dicu?" ● Ghjacumu 1: 22-25 Ùn fate micca solu à sente a parolla, è cusì ingannate. Fate ciò chì dice.

  • 1 Ghjuvanni 2:4 Se qualchissia dice: "I cunnoscu à Diu", ma ùn ubbidisce micca i cumandamenti di Diu, quella persona hè un bugiardariu è ùn hè micca campatu in a verità.

Questu hè ciò chì Diu hà dettu annantu à qualsiasi pastori o sacerdoti chì insegnanu contru à e so lege, e so istruzioni, a Torah

  • Ezekiel 22:26 "I so preti (i vostri pastori) anu fattu viulenza à a mo lege è anu profanatu e mo cose sante; ùn anu micca fattu distinzione trà u santu è u prufanu, è ùn anu micca insignatu a diffarenza trà l'impuru è u puru; Isaia 66:17 è Isaia 65 è piattanu i so ochji da i mo sabati, è sò profanatu trà elli. 27 "I so prìncipi ind'è ella sò cum'è lupi chì strappanu a preda, sparghjenu sangue è distruggenu vite per ottene guadagnu disoneste. ...

  1. Gelation 3:26 Diu dice 27 Perchè tutti voi chì sò stati battezzati in Cristu, avete vistutu cù Cristu. 28 Ùn ci hè nè Ghjudeu nè Grecu, nè schiavu (o cristianu) nè liberu, masciu nè femina, perchè sì tutti unu in Cristu Yeshua 29 È s'è tù appartene à Cristu, allora sì a sumente d'Abraham. (cunsultate Dodici Tribù d'Israele per più infurmazione)

  2. Ephesians 2:18-19 18 Perchè per mezu di ellu avemu tutti dui accessu à u Babbu da un Spìritu. 19 Per quessa, ùn site più straneri è stranieri, ma concittadini cù u populu di Diu è membri di a casa di Diu ;

  • 1 Pet 2:10 Una volta ùn erate micca un populu, ma avà site u populu di Diu; (tu sì Israele) una volta ùn avete micca ricevutu misericordia, ma avà avete ricevutu misericordia.

CONCLUSIONI:

A duttrina "senza lege" hà pigliatu i scritti "diffici di capiscenu" di Paulu è l'hà interpretatu per significà chì e lege di Diu datu per mezu di Mosè ùn sò più, è in questu, anu elevatu l'insignamenti di Paul sopra à l'insignamentu di Yeshua è u stessu. parolle di Diu. Fendu questu, chjamanu i bugiardi Yehovah, Yeshua è Paul.

  • Ghjuvanni 14:23 Quellu chì ùn mi ama micca, ùn guarda micca e mo parolle. A parolla chì avete intesu ùn hè micca a mo, ma hè da u Babbu chì m'hà mandatu

Ogni volta chì vedemu, Paul parla contru à a lege, pudete mette in una di duie categurie. Si parla sia di e tradizioni è duttrini di l'omi (a lege di l'omu), questu hè ciò chì anu fattu per mette l'omu sottu schiavitù.

  • Matteu 15:9 U so cultu hè una farsa, perchè insegnanu idee artificiali cum'è cumandamenti da Diu.

O ellu parla di a punizione quandu vi rompe a lege, a schiavitù vene nantu à voi chì hè u risultatu di u peccatu. Questa hè a lege di u peccatu è a morte, chì Yeshua hà chjappu à a croce.

  • Rumani 8:1 Per quessa, ùn ci hè avà micca cundanna per quelli chì sò in Cristu

Yeshua, 2 perchè per mezu di Cristu Yeshua a lege di u Spìritu chì dà a vita

vi hà liberatu da a lege di u peccatu è di a morte.

  • 1 Corinthians 11: 1 Duvete imità mè, cum'è imitatu à Cristu.

  • Atti 24:14 "Ma questu vi cunfessu, chì secondu a Via ch'elli chjamanu una setta, cusì adore l'Elohim di i mo babbi, crede in tuttu ciò chì hè scrittu in a Legge è in i Prufeti.

  • Rumani 7:25 - Ringraziu à Ghjehova - attraversu Yeshua u Messia u nostru Maestru! Allora, cù a mente, eiu stessu serve a Legge di Ghjehova, ma cù a carne a Legge di u peccatu. ● Galatians 3:10 Tutti quelli chì s'appoghjanu nantu à l'opere di a Legge (avvisate chì dice chì l'opere micca a lege) sò sottu una malidizzione. Perchè hè scrittu: "Maledetto hè quellu chì ùn cuntinueghja à fà tuttu ciò chì hè scrittu in u Libru di a Legge.

  • Galati 3:13 Ma Cristu ci hà salvatu da a malidizzione prununziata da a lege.

Quand'ellu fù appiccicatu nantu à a croce, hà pigliatu nantu à ellu a malidizzione per u nostru male. À i Gentili in Yeshua, chì pudemu riceve a prumessa di u Spìritu per via di a fede. Sette Leggi a Legge di Diu / Rumani 3:31 / A Legge di u Peccatu, Rumani 7:23 A Legge di u Spìritu Rumani 8:2 / A Legge di a Fede Rumani 3:27 A Legge di a Ghjustizia Rumani 9:31 Cristu: 1Corin 9:21 A lege di u peccatu è a morte. Rumani 8:2 Rumani 8:2 È perchè appartene à ellu, u putere di u Spìritu vivificante vi hà liberatu da u putere di u peccatu chì porta à a morte. 2 Perchè in Cristu Yeshua, a lege di u Spìritu di vita vi hà liberatu da a lege di u peccatu è di a morte.

In 321 A.D., the “Christianized” Roman Emperor Constantine declared Sunday a day of rest, although it was in honor of the “venerable day of the sun,” hence the name of the day, not of the traditional Sabbath.

bottom of page