top of page
False Prophet
lamb or wolf which one is your pastor?
a tree is known by its fruit

Falsu prufeta  

 

Qualchese chì porta l'altri da l'ubbidienza à i cumandamenti di Diu hè un falsu prufeta.Deuteronomiu 13 Testu

 

In Ezekiel, Yehovah descrive cumu i pastori facenu viulenza à e so lege.

 

  • Ezekiel 22:26 "I so preti (i vostri pastori) anu fattu viulenza à a mo lege è anu profanatu e mo cose sante; ùn anu micca fattu distinzione trà u santu è u prufanu, è ùn anu micca insignatu a diffarenza trà l'impuru è u puru; è piattanu i so ochji da i mo sabbati, è sò profanatu à mezu à elli. 27 "I so prìncipi in ella sò cum'è i lupi chì strappanu a preda, sparghjendu sangue è distruggendu vite per ottene guadagnu disoneste...

 

Diu dice: Qualchidunu natu da Diu ricusa di praticà u peccatu, perchè a sumente di Diu sta in ellu; ùn pò andà à peccatu, perchè hè natu da Diu. 10 Per quessa, i figlioli di Diu è i figlioli di u diavulu ponu esse distinti : Qualchese chì ùn pratica micca a ghjustizia ùn hè micca di Diu, nè quellu chì ùn ama micca u so fratellu. 11 Questu hè u missaghju chì avete intesu da u principiu : Duvemu amassi l'un l'altru. (U peccatu hè trasgressione di a lege)

 

Yeshua usa l'analogia di frutti è arburi per identificà falsi profeti.

U fruttu hè a cunniscenza di a Parola di Diu cum'è dimustrata in i risultati di una vita chì hà capitu è appiicatu a Parolla di Diu accuratamente.

 

  • Matteu 12:33 "O fate l'arburu bonu è u so fruttu bonu, o fate l'arbre cattivu è u so fruttu cattivu, perchè l'arbre hè cunnisciutu da u so fruttu.

 

In quantu à ciò chì era suminatu nantu à una bona terra, questu hè quellu chì sente a parolla è a capisce.

L'arbulu hè a persona, u fruttu hè a qualità di vita risultatu (micca l'intelligenza di a Parola di Diu, ma a so applicazione propria). Ci sò parechji chì capiscenu è ùn applicà micca è per quessa ùn rende micca boni frutti) - a persona hè cunnisciuta da u so fruttu o a mancanza di questu. Avvisu chì definisce ciò chì era suminatu in a terra per pruduce l'arbulu bonu - sente, capisce è pruduce boni frutti cum'è era digià definitu cum'è un arbulu bonu. L'applicazione sana di a Parolla di Diu, o fà a Parolla di Diu, purterà tribulazione à l'anima in sfide fisiche, suciali, ecunomiche, psicologiche è emotive ... o soffrenze per u regnu -

  • Matteu 7:18 Un arbulu bonu ùn pò micca dà frutti mali, è un arbulu cattivu ùn pò micca frutti boni. Allora, cumu qualificà o disqualificà u fruttu chì Yeshua parla. Tuttavia, quellu chì hà un core chì sceglie di disregardà a lege di Diu ùn hà NO DESIRE à seguità a lege di Diu. Matteu 7:20 Cusì, da u so fruttu li ricunnoscerete

  • Matt. 7:15 "Attentu à i falsi prufeti. Venenu à voi in vestiti di pecuri, ma in l'internu sò lupi feroci Versu 16 "Da u so fruttu li ricunnoscerete. A ghjente coglie l'uva da l'arbureti di spine, o i fichi da i cardi ? "

  • Matteu 7:17 "In listessu modu, ogni arburu bonu porta frutti boni, ma un arbulu cattivu porta fruttu male".

 

 

 

 

 

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  • Matteu 7: 18 ... "Un arburu bonu ùn pò micca dà fruttu male, è un arburu cattivu ùn pò micca dà fruttu bonu".

"Questu ci permette di sapè ciò chì deve esse in u core di tuttu u so populu. È SI... hè in u nostru core, allora SARÀ a nostra brama di perseguite. È s'ellu ùn hè micca in u core, allora serà evidenza in u so desideriu di NON perseguillu.

O vulete ubbidisci O vulete disprezzà. Ùn ponu esse mischiati. Sembra difficiuli di fà un ghjudiziu annantu à u vostru pastore cum'è un falsu profeta quandu u vostru modu di vita hè u listessu cum'è u so. U fruttu chì avemu da guardà hè a scelta di disregardà a lege di Diu. Tuttu u restu pò esse mischju, ma ùn ci hè micca mischjà u desideriu di ubbidisce è u desideriu di disprezzà a Legge di Diu. Hè unu o l'altru à l'ochji di u Babbu. È ricordate, rompe una lege hè cum'è rompe tuttu.

 

  • Pruverbi 15:13 I ghjusti odianu ciò chì hè falsu, ma i gattivi si facenu puzza è portanu a vergogna.

  • Pruverbii 14:11 A casa di i gattivi serà distrutta, Ma a tenda di i dritti fiorirà. 12 Ci hè una via chì pare ghjustu à un omu, Ma a so fine hè a via di a morte.

  • 1 Ghjuvanni 3:5 Qualchidunu natu da Diu ricusa di praticà u peccatu, (u peccatu hè trasgressione di a lege).

  • 1 Ghjuvanni 3:9 Perchè a sumente di Diu sta in ellu; ùn pò andà à peccatu, perchè hè natu da Diu. 10 (Per quessa, i figlioli di Diu è i figlioli di u diavulu ponu esse distinti :) Qualchese chì ùn pratica micca a ghjustizia ùn hè micca di Diu, nè quellu chì ùn ama micca u so fratellu. 11 Questu hè u missaghju chì avete intesu da u principiu : duvemu amassi l'un l'altru.

 

I prossimi versi duveranu cunfirmà per e persone chì sfidanu a parolla di Yehovah cù versi scelti di ciliegia chì sò stati fora di u cuntestu. O quelli chì facenu dichjarazioni chì suggerenu chì Ghjehova hè in qualchì manera punisce Israele è benedice a chjesa. Essenzialmente dicendu chì ci sò diverse regule per i diversi gruppi.

 

  • Isaia 53: 6 Tutti noi, cum'è pecure, s'hè andatu in strada, ognunu di noi s'hè vultatu à u so propiu.

manera; Ma u Ghjehova hà causatu l'iniquità di tutti noi per cascà nantu à ellu ... Yeshua. ● Numeri 23: 19 "Diu ùn hè micca un omu chì menti, nè un figliolu di l'omu, chì si pienti; hà dettu, è ùn hà micca fattu? O hà parlatu, è ùn hà micca fattu. bene.

  • 1 Corinthians 3:3 Perchè Diu ùn hè micca l'autore di cunfusione, ma di pace, cum'è in tutte e chjese di i santi.

  • 1 Ghjuvanni 3:4 Quellu chì dice: "U cunnoscu, è ùn guarda micca i so cumandamenti, hè un bugiardariu, è a verità ùn hè micca in ellu".

  • Ghjuvanni 1:14 È a Parolla hè stata fatta carne, è abitava à mezu à noi (è avemu vistu a so gloria, a gloria cum'è l'unicu nascitu di u Babbu), piena di grazia è di verità. ● Ecclesiastes 12:14 Sentemu a cunclusione di tutta a materia: teme à Diu, è mantene i so cumandamenti: perchè questu hè tuttu u duvere di l'omu.

  • Pruverbi 28: 9 Quellu chì volta l'arechja da sente a lege, Ancu a so preghiera hè una abominazione. 10 Quellu chì smarrisce i giusti in una via di u male, ellu stessu cascà in a so fossa, Ma l'irreprenu erediterà u bè... ● Pruverbi 2: 1 Figliolu mio, s'è tù ricevi e mio parolle è tesoru i mo cumandamenti in tè; 2 Fate l'arechja attenta à a saviezza, inclina u vostru core à l'intelligenza ; 3 Perchè s'è vo pianghje per discernimentu, alza a to voce per capiscenu ; …

  • 2 Petru 3: 6 Scrive cusì in tutte e so lettere, parlendu in elli di tali cose. Certi parti di e so lettere sò difficiuli di capiscenu, chì persone ignoranti è inestabile distorte, cum'è facenu u restu di l'Scritture, à a so propria distruzzione. 17 Dunque, amati, postu chì sapete digià queste cose, fatevi guardà per ùn lasciate micca purtatu da l'errore di l'iniquiti è cascà da u vostru statu sicuru.…

  • 1 Ghjuvanni 3:4 Tutti quelli chì praticanu u peccatu praticanu ancu l'illegalità. In verità, u peccatu hè l'illegalità.

  • Galati 3:10 Perchè tutti quelli chì sò di l'opere di a lege sò sottu à a maledizione; perchè hè scrittu: "Maledetto hè quellu chì ùn cuntinueghja micca in tutte e cose chì sò scritte in u libru di a lege, per fà. "Ma chì nimu hè ghjustificatu da a lege in

a vista di Diu hè evidenti, perchè "u ghjustu camperà da a fede. "Eppuru a lege ùn hè micca di a fede, ma "l'omu chì li faci camperà per elli". Yeshua ci hà liberatu da a malidizzione di a lege, diventendu una maledizione per noi (perchè hè scrittu: "Maledetti sò tutti quelli chì sò appiccicati à un arbre"), affinchì a benedizzione d'Abrahamu vene nantu à i Gentili in Yeshua, chì noi puderia riceve a prumessa di u Spìritu per via di a fede.

bottom of page