Language
Al di là di un dubbitu ragionevule
If you don't listen and respond, it is because you don't belong to Yehovah." John 8:47
The Marriage supper of the Lamb
U MATRIMONIU DI DIO CU ISRAELE _cc781905-5cde-3194-3194-3194-6b3
Questa relazione matrimoniu hè stata stabilita da Diu perchè l'Israele naziunale tipificava è prefigurava l'Israele spirituale di Diu chì era da diventà a sposa eterna di Cristu._cc781905-5cde-3194-bb3b-5836_
_cc781905-5cde-3194-bb3b-136bad5cf58d-136bad5cf58d__
A lagnanza di Diu registrata in Jeremiah 3:14 in quantu à a fornicazione spirituale praticata da a so mòglia: (u vitellu d'oru) Turnate, O figlioli backsliding, dice u Signore; perchè sò maritatu cù voi: ...
Ùn era micca maritatu cù elli cum'è individui; cum'è individui, eranu maritati spiritualmente cù a lege di Diu. Piuttostu, era maritatu cù elli cum'è una entità corporativa._cc781905-5cde-3194-bb3b-136bad. In nisun tempu in a storia naziunale d'Israele ùn eranu fideli. Ripetutamente anu bramatu altri dii. cù a so moglia fornicatrice? Sicondu a lege eterna di Diu, a morte hè necessaria per a moglia adultera. era fora di l'Israele naziunale chì Cristu era da vene. Inoltre, u pianu di Diu era di utilizà l'Israele naziunale cum'è un esempiu di a so pacienza è a so misericordia.
Ricurdativi, in a parabola di Luke 13, u ficu chì ripetutamente ùn avia micca datu fruttu era da esse tagliatu. Ma allora si deve esse datu una altra opportunità. S'ellu ùn ci era ancu fruttu, era da esse tagliatu. 136bad5cf58d_ A parabola di e dieci vergini
-
Matteu 25: 1-13 1 "Allora u regnu di i celi serà cum'è dece vergini chì piglianu e so lampade è andonu à scuntrà u sposu. 2 Cinque d'elli eranu stolti, è cinque eranu sàvii. 3 Perchè quandu i stolti pigliavanu e so lampade, ùn pigliavanu micca d'oliu cun elli, 4 ma i sàvii pigliavanu fiaschi d'oliu cù e so lampade. 5 Cum'è u sposu era ritardatu, tutti s'eranu stannu è durmianu. 6 Ma à mezanotte si chjamò : « Eccu u sposu ! Venite à scuntrà ellu. 7 Allora tutte quelle vergini s'arrizzò è tagliavanu e so lampade. 8 È i stolti dissenu à i sàvii : "Dateci un pocu di u vostru oliu, perchè e nostre lampade s'hè spente.' 9 Ma i sàvii risposenu, dicendu : "Perchè ùn ci sarà micca abbastanza per noi è per voi; andate invece à i venditori è cumprà per voi. 10 È mentre ch'elli andavanu à cumprà, ghjunse u sposu, è quelli chì eranu pronti, intrinu cun ellu à a festa di u matrimoniu, è a porta era chjusa. 11 Dopu, ghjunsenu ancu l'altri vergini, dicendu : Signore, Signore, apre à noi. 12 Ma ellu rispose : « In verità, vi dicu : ùn vi cunnoscu micca. 13 Fighjate dunque, perchè ùn sapete nè u ghjornu nè l'ora.
-
In questa parabola, ci sò cinque parolle critiche chì necessitanu una definizione per permette di caccià u significatu intesu cumpletu ... queste cinque parolle sò: (pagina 16) Sàviu: U sàviu hè quellu chì sente è ubbidisce.
-
Salmu 19:7 A lege di u Signore hè perfetta, rinvivisce l'anima; a tistimunianza di Ghjehova hè sicura, rende sàviu i simplici;
-
_cc781905- 5Cde-3194-Bb3b-138D__cx581905-5cde-3194-BB9B-1368D__D5819088D__-29988d Autres8x190-BB3B-13686 1 Tutti allora due due due 5cde-3194-bb3b-136bad5cf58d_ cum'è un sàviu chì hà custruitu a so casa nantu à a roccia.
Foolish: I stupidi sò quelli chì sò disubbidienti. I stupidi odianu l'istruzione; (Torah chì significa "istruzione", in quantu à a Parola di Diu).
-
Pruverbi 1:7 U timore di u Signore (YHWH) hè u principiu di a cunniscenza; i stupidi disprezzanu a saviezza è l'istruzione.
-
Proverbi 10: 8 U sàviu di u core riceverà cumandamenti, ma un stupidu chì balbetta và à a ruina.
-
Matteu 7:26 È tutti quelli chì sentenu sti mio parolle è ùn li facenu micca, serà cum'è un omu stupidu chì hà custruitu a so casa nantu à a rena.
Lampada: Questu hè u cumandamentu.
-
Pruverbi 6:23 Perchè u cumandamentu hè una lampadina è l'insignamentu una luce, è i rimproveri di a disciplina sò u modu di vita.
-
Pruverbi 6:23 Perchè u cumandamentu hè una lampadina è l'insignamentu una luce, è i rimproveri di a disciplina sò u modu di vita.
-
Luce: A luce hè a lege, a Torah.
Pruverbi 6:23 Perchè u cumandamentu hè una lampadina è l'insignamentu una luce, è i rimproveri di a disciplina sò u modu di vita.
Oliu: Hè u desideriu di ubbidenza. Prima di leghje stu cumandamentu, ricordate, a lampa hè "u cumandamentu" è a luce hè "a lege".
Lévitique 24 : 2 « Ordonne au peuple d'Israël de t'apporter de l'huile pure d'olives battues pour la lampe, afin qu'une lampe soit allumée régulièrement. -3194-bb3b-136bad5cf58d_
Ricurdatevi, u risultatu finali hè a determinazione di quale hè benvenutu à l'intimità cù u sposu. Quelli chì anu luce sò benvenuti. A luce hè a cundizione per u risultatu adattatu. Pensate à questu. A fine era chì i stupidi ùn avianu micca LIGHT, avemu bisognu di mantene questu in mente in tuttu stu insignamentu.
Cuminciamu
Definizione biblica di i termini: Apocalisse 19: 6-96 Allora aghju intesu ciò chì pareva esse a voce di una grande multitùdine, cum'è u ruggitu di parechje acque è cum'è u sonu di potenti trombi di tronu, chì gridava: "Alleluia! For Yehovah our Elohim the Almighty reigns.7 Let us rejoice and exult and give him the a gloria, per u matrimoniu di l'Agnellu, hè ghjuntu, è a so sposa hè stata pronta; 8 li fu concessa di vestirsi di linu fino, luminoso è puro" - perchè u linu finu hè l'angelu di u dirittu 9. [a] à mè, "Scrivi questu: Beati quelli chì sò invitati à a cena di nozze di l'Agnellu".
È m'hà dettu: "Queste sò e veri parolle di Diu".
25 Mariti, amate e vostre mòglie, cum'è Cristu hà amatu a chjesa è si hà datu per ella
(pagina 17) 14 Ritorna, di figlioli infideli, dice u Signore; Perchè sò un maestru per voi, è vi purteraghju unu da una cità è dui da una famiglia, è vi purteraghju in Sion. 15 "Allora vi daraghju pastori secondu u mo core, chì vi nutreranu di a cunniscenza è di l'intelligenza... "Perchè sò ghjelosu per voi cù a gelosia divina: perchè vi aghju sposatu cù un maritu, chì vi prisintà cum'è una vergine casta à Cristu". (2 Corinthians 11: 2) (Ghjuvanni 14: 1-4) "Ùn chì u vostru core ùn sia turbatu: crede in Diu, crede ancu in mè. In a casa di u mo Babbu sò parechje palazzi: s'ellu ùn era micca cusì, aghju avutu. V'aghju dettu.Vaiu à preparà un locu per voi. È s'o vanu è vi appruntà un locu, vultaraghju è vi riceveraghju in mè stessu, affinchì induve sò, ci siate ancu voi. È induve andaraghju voi. sapete, è a manera chì sapete ". (Marcu 13: 32-37) "Ma di quellu ghjornu è di quella ora ùn sapi nimu, nè l'anghjuli in u celu, nè u Figliolu, ma u Babbu. Fate attente, fighjate è pricate perchè ùn sapete micca quandu u tempu. Hè. Perchè u Figliolu di l'omu hè cum'è un omu chì viaghja assai luntanu, chì lasciò a so casa, è hà datu l'autorità à i so servitori, è à ognunu u so travagliu, è hà urdinatu à u purtinatore di vigilà. quandu u padrone di casa vene, à sera, o à mezanotte, o à u cantu di u gallo, o à a matina: per ch'ellu ùn vene di colpu ch'ellu vi trovi dorme. È ciò chì vi dicu, u dicu à tutti: "Vegliate. "_cc781905-5cde -3194-bb3b-136bad5cf58d_ "Mentre u sposu custruisci a nova casa, a sposa aspetta è porta un velu è una fascia cù e muniti. Questu mostra ch'ella appartene solu à u sposu; ùn hè più dispunibule. Si prepara per u so matrimoniu da facennu cuverte, circannu di divintà u Pruverbiu 31: 10-31 donna. Ella mostra ancu gratitùdine à a so famiglia per l'allevamentu, è ella ripara e relazioni ferite. Il fallait être prêt parce qu'il viendrait de nuit. »